اعزام 100 جوان تبریزی به کربلا از محل موقوفات اعزام 100 جوان تبریزی به کربلا از محل موقوفات اعزام 100 جوان تبریزی به کربلا از محل موقوفات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام 100 جوان تبریزی به کربلا از محل موقوفات اعزام 100 جوان تبریزی به کربلا از محل موقوفات اعزام 100 جوان تبریزی به کربلا از محل موقوفات اعزام 100 جوان تبریزی به کربلا از محل موقوفات اعزام 100 جوان تبریزی به کربلا از محل موقوفات

اعزام 100 جوان تبریزی به کربلا از محل موقوفات

از محل نیت «مرحوم غلامحسین خان» که حدود 70 سال پیش وقف شده است، یکصد نفر از کسانی را که تاکنون به زیارت اباعبدالله الحسین(ع) مشرف نشده بودند، عازم زیارت کربلا کردیم.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج در تبريز، حجت الاسلام رضا جعفري، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه ناحيه يك تبريز امروز در جمع خبرنگاران گفت: از محل نيت «مرحوم غلامحسين خان» كه حدود 70 سال پيش وقف شده است، يكصد نفر از كساني را كه تاكنون به زيارت اباعبدالله الحسين(ع) مشرف نشده بودند، عازم زيارت كربلا كرديم.
وي افزود: با توجه به اينكه درآمد اين موقوفه پس از چندين سال، افزايش يافته بود از اين رو براي نخستين اقدام به اعزام اين افراد به عتبات عاليات كرديم كه اكثر اين زائران جوانان و نوجوانان هستند.
ححت الاسلام جعفري در خصوص اجراي نيات واقفان، افزود: از محل همين نيت مرحوم غلامحسين خان، مبلغ 30 ميليون تومان جهت اطعام زوار حسيني به مرز مهران و مسير پياده‌روي اربعين هزينه شده است.
ئيس اداره اوقاف و امور خيريه ناحيه يك تبريز يادآور شد: در سال‌هاي گذشته نيز چنين نياتي اجرا مي‌شد ولي در چنين سطحي نبود، چرا كه درآمد موقوفه‌ مرحوم غلامحسين خان در سال‌جاري افزايش داشته است، اين برنامه‌ها در سال‌هاي آينده نيز ادامه خواهد داشت.
وي با تاكيد براهيمت و آثار وقف در جامعه خاطرنشان كرد: با توجه به آثار موقوفه مرحوم غلامحسين خان، درمي‌يابيم كه حدود 70 سال پيش اين موقوفه به ثبت رسيده، اما تاكنون از آثار خير و بركت آن در جهت اطعام و اعزام زوار حسيني استفاده مي‌شود.


| شناسه مطلب: 64728




وقف



نظرات کاربران