ترافیک منتهی به مهران سنگین است+تصاویر ترافیک منتهی به مهران سنگین است+تصاویر ترافیک منتهی به مهران سنگین است+تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ترافیک منتهی به مهران سنگین است+تصاویر ترافیک منتهی به مهران سنگین است+تصاویر ترافیک منتهی به مهران سنگین است+تصاویر ترافیک منتهی به مهران سنگین است+تصاویر ترافیک منتهی به مهران سنگین است+تصاویر

ترافیک منتهی به مهران سنگین است+تصاویر

فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: ترافیک جاده های ارتباطی منتهی به شهرستان مرزی مهران پرحجم و سنگین گزارش شده ولی مشکل یا انسدادی در مسیر تردد خودروها وجود ندارد.

سرهنگ محسن ناصري در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به حجم زياد تردد خودروها در جاده هاي منتهي به مرز مهران اظهار كرد: 100 تيم خودرويي پليس راه در جاده هاي ارتباطي استان مستقر شده و روند تردد خودروها و ترافيك جاده ايي را رصد و كنترل مي كنند.
وي با بيان اينكه هر چه به اربعين حسيني نزديك تر مي شويم بر حجم تردد در جاده هاي ارتباطي اين استان نيز افزوده مي شود، افزود: ترافيك در جاده هاي اين استان از جمله جاده ايلام - مهران پرحجم اما روان و بدون هيچگونه گره يا حادثه ترافيكي جريان دارد.
فرمانده پليس راه استان ايلام گفت: تراكم تردد خودرو در جاده هاي استان به حدي است كه در برخي مقاطع جاده ها گنجايش تردد اين تعداد خودرو را ندارند و به ناچار خودروها به مسيرهاي جايگزين هدايت مي شوند.
سرهنگ ناصري تاكيد كرد: به هيچ عنوان ممنوعيت تردد خودرو در برخي راههاي استان را نداريم و تنها محدوديت ترافيكي و هدايت خودروها به مسيرهاي جايگزين از سوي پليس اعمال مي شود.
وي از رانندگان وسايل نقليه درخواست كرد به منظور پيشگيري از هر گونه حادثه ترافيكي ناگوار قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت كرده و به توصيه هاي ماموران پليس توجه كنند.
وي اضافه كرد: بيشتر جاده هاي استان كوهستاني است و در برخي مقاطع ممكن است با تراكم تردد خودروها مواجه شويم كه زائران بايد در اينگونه مواقع صبر و حوصله داشته و از تجاوز به سمت چپ جاده و سرعت و سبقت غير مجاز خودداري كنند.
سرهنگ ناصري يادآور شد: در قسمت هايي از جاده هاي ارتباطي استان مسير تعريض شده اما دهنه پل ها تعريض نشده است بنابراين انحراف به چپ رانندگان باعث ايجاد گره ترافيكي در ورودي پل ها شده و ايجاد مشكل براي ديگر رانندگان مي كند.
فرمانده پليس راه استان ايلام گفت: زائران به دليل دوري مسافت ممكن است با خستگي و خواب آلودگي مواجه شوند بايد به منظور پيشگيري از حوادثي همچون واژگوني خودرو، رانندگان به محض احساس خستگي زماني را به استراحت اختصاص دهند.
مرز بين المللي مهران امن ترين و نزديكترين مرز زميني كشور است كه در 95 كيلومتري جنوب غربي شهر ايلام واقع شده و كانون اصلي تردد زائران عتبات عاليات است.
سال گذشته بيش از يك ميليون و 500 هزار نفر براي شركت در آيين عظيم كنگره اربعين از اين مرز عبور كردند كه پيش بيني مي شود امسال بيش از 2 ميليون نفر براي شركت در مراسم اربعين حسيني از اين مرز عبور كنند.
براي مشاهده وبگاه تخصصي عتبات عاليات اينجا را كليك نماييد.


| شناسه مطلب: 64754




مرز مهران اربعين



نظرات کاربران