ترافیک سنگین در جاده ایلام - مهران ترافیک سنگین در جاده ایلام - مهران ترافیک سنگین در جاده ایلام - مهران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ترافیک سنگین در جاده ایلام - مهران ترافیک سنگین در جاده ایلام - مهران ترافیک سنگین در جاده ایلام - مهران ترافیک سنگین در جاده ایلام - مهران ترافیک سنگین در جاده ایلام - مهران

ترافیک سنگین در جاده ایلام - مهران

رئیس پلیس راه کشور گفت: ترافیک در جاده های منتهی به مهران بویژه جاده ایلام - مهران سنگین و پر حجم گزارش شده است.

به گزارش ايرنا، سردار محمدحسين حميدي روز چهارشنبه در گفت وگويي خبري اظهاركرد: به دليل ازدحام جمعيت و تراكم زياد خودرو تردد در اين مسير 85 كيلومتري با كندي و تاخير زياد در حال انجام است.
وي افزود: براساس تصميم هاي مسئولان ستاد مركزي اربعين ورود خودروهاي زائران از سمت استان هاي بالادستي ايلام به سمت مهران بسته شده و اين خودروها به سمت مرزهاي شلمچه و چذابه در استان خوزستان هدايت مي شوند.
سردار حميدي تاكيد كرد: هم اكنون از پنج كيلومتر مانده به شهر مهران اجازه تردد به خودروهاي شخصي داده نمي شود و اين خودروها به پاركينگ هاي در نظر گرفته شده در اين منطقه هدايت مي شوند.
وي يادآور شد: اين موضوع باعث شده سرنشينان اين خودروها مجبور باشند مسافتي حدود 10 كيلومتر تا پل زائر در خروجي شهر مهران به سمت پايانه مرزي را بصورت پياده طي كنند كه خود اين موضوع نيز مشكلاتي ايجاد كرده است.
وي از آن دسته زائران اربعين حسيني كه هنوز مرز خروجي خود را انتخاب نكرده اند درخواست كرد به دليل ازدحام بيش از اندازه جمعيت در مهران و تراكم خودرو در راه هاي ارتباطي منتهي به مهران، در صورت امكان از مرزهاي شلمچه و چذابه در استان خوزستان تردد كنند.
سردار حميدي به رانندگان توصيه كرد با توجه به حجم بالاي ترددها در جاده هاي منتهي به مهران و اينكه پس از رسيدن به مرز نيز بايد چند ساعت معطل شوند در صورت امكان در طول مسير استراحت كرده و سپس به سمت مهران حركت كنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار رانندگي نباشيم.
وي با بيان اينكه در بازگشت زائران اربعين نيز حتما شاهد ترافيك سنگين تري در جاده هاي مهران به سمت ايلام و ديگر شهرهاي اين استان خواهيم بود، افزود: رانندگان با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي و همكاري با نيروهاي پليس مستقر در مسيرهاي ارتباطي از سرعت و سبقت غيرمجاز خودداري كنند تا سفر ايمني داشته باشند.
به گزارش ايرنا، بر اساس پيش بيني ها، در اربعين امسال بيش از 2 ميليون زائر مسير ايلام - عراق را به دليل برخورداري از مزيت نزديكي و كوتاهي مسافت تا كربلا براي تردد انتخاب مي كنند. مرز بين المللي مهران در فاصله 95 كيلومتري جنوب باختري شهر ايلام قرار دارد.


| شناسه مطلب: 64766




اربعين مرزمهران



نظرات کاربران