اسکان بیش از ۱۲ هزار نفر زائر حسینی در موکب شهدای منا اسکان بیش از ۱۲ هزار نفر زائر حسینی در موکب شهدای منا اسکان بیش از ۱۲ هزار نفر زائر حسینی در موکب شهدای منا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اسکان بیش از ۱۲ هزار نفر زائر حسینی در موکب شهدای منا اسکان بیش از ۱۲ هزار نفر زائر حسینی در موکب شهدای منا اسکان بیش از ۱۲ هزار نفر زائر حسینی در موکب شهدای منا اسکان بیش از ۱۲ هزار نفر زائر حسینی در موکب شهدای منا اسکان بیش از ۱۲ هزار نفر زائر حسینی در موکب شهدای منا

اسکان بیش از ۱۲ هزار نفر زائر حسینی در موکب شهدای منا

در موکب شهدای منا تلاش شده است که برنامه های فرهنگی با محوریت ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی در بین زوار حسینی انجام و خدمات پذیرایی و استقبال از زوار حسینی ارائه شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حسين نيك روش جانشين رييس سازمان حج و زيارت ايلام گفت: موكب شهداي منا اولين موكبي بوده است كه در پايانه مرزي مهران راه اندازي شده است و روزانه بيش از 12 هزار نفر در اين موكب اسكان داده مي شوند. وي گفت: به همت سازمان حج و زيارت نمايشگاه عكس گراميداشت شهداي فاجعه منا در پايانه مرزي مهران داير شده است.
وي ادامه داد؛ در اين موكب نماز و زيارت عاشورا به صورت جمعي برگزار مي شود و با امام جمعه محترم شهرستان مهران هماهنگي لازم صورت گرفته است كه دعاي اربعين در ميدان اربعين به همت موكب شهداي منا برگزار شود.
در موكب شهداي منا تلاش شده است كه برنامه هاي فرهنگي با محوريت ترويج و تبيين فرهنگ عاشورايي در بين زوار حسيني انجام و خدمات پذيرايي و استقبال از زوار حسيني ارائه شود.
حسين نيك روش، با بيان اينكه كار پذيرايي از زوار حسيني از ساعت 4 صبح تا 9 شب داير است، ابراز كرد: روزانه 2500 پرس نهار و شام براي زوار حسيني در اين موكب ارائه مي شود.
گفتني است، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در بازديد از مرز مهران از موكب شهداي فاجعه منا در اين پايانه بازديد كرد.
براي مشاهده وبگاه تخصصي عتبات عاليات اينجا را كليك نماييد.


| شناسه مطلب: 64768




اربعين منا



نظرات کاربران