160 نفر درموکب اهالی قم به زائران اربعین خدمات ارائه می دهند 160 نفر درموکب اهالی قم به زائران اربعین خدمات ارائه می دهند 160 نفر درموکب اهالی قم به زائران اربعین خدمات ارائه می دهند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
160 نفر درموکب اهالی قم به زائران اربعین خدمات ارائه می دهند 160 نفر درموکب اهالی قم به زائران اربعین خدمات ارائه می دهند 160 نفر درموکب اهالی قم به زائران اربعین خدمات ارائه می دهند 160 نفر درموکب اهالی قم به زائران اربعین خدمات ارائه می دهند 160 نفر درموکب اهالی قم به زائران اربعین خدمات ارائه می دهند

160 نفر درموکب اهالی قم به زائران اربعین خدمات ارائه می دهند

160 نفر ازاهالی شهر مقدس قم در قالب موکب اهالی قم المقدسه درحال خدمت رسانی به زائران اربعین درکربلای معلی هستند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، برپا كنندگان موكب اهالي قم المقدسه از يك ماه قبل براي آماده سازي اين موكب كه همه هزينه هاي آن از طريق كمك هاي مردمي تامين مي شود به كربلا مشرف شده اند.
بگفته محمود پارچه باف مدير اجرايي موكب اهالي قم المقدسه در بين افرادي كه در قالب خدمتگزار مشرف شده اند پزشك، بازاري، طلبه، تاجر، كارمند و ... حضور دارند كه با ارائه خدمات مختلف تلاش مي كنند تسهيلات مناسبي را براي زائران حسيني فراهم آورند.
وي با بيان اينكه تمامي خدماتي كه به زائران اربعين ارائه مي شود براي بهره گيري از ثواب و مزد معنوي آن است به زائران توصيه كرد دقت كنند تا در استفاده از امكانات اسراف صورت نگيرد.
بر پايه اين گزارش هر شب برنامه هاي سخنراني و ذكر مصيبت پس از نماز مغرب و عشاء در حسينيه امام خامنه اي موكب، برقرار است.


| شناسه مطلب: 64824




قم موكب خدمت رساني



نظرات کاربران