یک صداشدن ساکنان قدس به ممنوعیت پخش اذان یک صداشدن ساکنان قدس به ممنوعیت پخش اذان یک صداشدن ساکنان قدس به ممنوعیت پخش اذان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک صداشدن ساکنان قدس به ممنوعیت پخش اذان یک صداشدن ساکنان قدس به ممنوعیت پخش اذان یک صداشدن ساکنان قدس به ممنوعیت پخش اذان یک صداشدن ساکنان قدس به ممنوعیت پخش اذان یک صداشدن ساکنان قدس به ممنوعیت پخش اذان

یک صداشدن ساکنان قدس به ممنوعیت پخش اذان

ساکنان قدس در اعتراض به پیش‌نویس قانون ممنوعیت پخش اذان از مساجد این شهر، به روی پشت بام خانه‌های خود رفته و یکصدا اذان گفتند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از تسنيم، ساكنان قدس با اقدامي جالب به پيش‌نويس قانون ممنوعيت پخش اذان از مساجد اين شهر واكنش نشان دادند.
به گزارش مركز اطلاع‌رساني فلسطين، در فايلي ويديويي كه در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شده است، ساكنان قدس به پشت بام خانه‌هاي خود رفته و همگي در اعتراض به پيش نويس اين قانون نژاد پرستانه اذان مي‌گويند.
اين در حالي است كه كليساهاي شهر الناصره در فلسطين اشغالي 1948 نيز در اعتراض به اين اقدام رژيم صهيونيستي روز گذشته اقدام به پخش اذان نماز عشا كردند.
كميته وزارتي رژيم صهيونيستي روز يكشنبه دو قانون نژاد پرستانه را به تصويب رساند. يكي از اين قانون‌ها مربوط به جلوگيري از پخش اذان از مساجد قدس و ديگري مربوط به مصادره اراضي فلسطينيان در كرانه باختري و مشروعيت بخشي به كانون‌هاي پراكنده شهرك‌نشيني است.


| شناسه مطلب: 64863




قدس اذان



نظرات کاربران