خروش فلسطین دراعتراض به قانون منع اذان خروش فلسطین دراعتراض به قانون منع اذان خروش فلسطین دراعتراض به قانون منع اذان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خروش فلسطین دراعتراض به قانون منع اذان خروش فلسطین دراعتراض به قانون منع اذان خروش فلسطین دراعتراض به قانون منع اذان خروش فلسطین دراعتراض به قانون منع اذان خروش فلسطین دراعتراض به قانون منع اذان

خروش فلسطین دراعتراض به قانون منع اذان

نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ روز گذشته بعد از نماز جمعه صحنه تظاهرات و راهپیمایی در اعتراض به قانون منع پخش اذان در قدس بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حجبه نقل از المنار، صدها تن از شهروندان فلسطيني ساكن نوار غزه ديروز بعد از نماز جمعه در محكوميت تصويب قانون منع پخش اذان در قدس و سرزمينهاي اشغالي 1948 تظاهرات كردند.
يوسف الشرافي يكي از رهبران حماس طي سخناني در بين تظاهرات كنندگان گفت: اين تصميم رژيم صهيونيستي بي‌سابقه است و تجاوز آشكار به آزادي مسلمانان و اديان در قدس و سرزمينهاي اشغالي به سمار مي‌رود.
وي تاكيد كرد كه تلاشهاي جلوگيري از پخش اذان با مقاومت فلسطيني‌ها با شكست مواجه خواهد شد.
الشرافي از تشكيلات خودگردان فلسطين خواست كه همكاري‌هاي امنيتي خود با رژيم اشغالگر صهيونيستي را متوقف كرده و از ملت فلسطين و مسجدالاقصي دفاع كند.
سرزمينهاي اشغالي 1948 نيز روز گذشته بعد از نماز جمعه صحنه برگزار تظاهرات بود. صدها تن از شهروندان فلسطيني در شهرهاي الطيبه، كفرقاسم، رهط، و شهرك كفرقنا در الجليل عليه قانون منع پخش اذان تظاهرات كردند.
كميته وزارتي رژيم صهيونيستي هفته گذشته دو قانون نژاد پرستانه را به تصويب رساند.
يكي از اين قانون‌ها جلوگيري از پخش اذان از مساجد قدس و ديگري مربوط به مصادره اراضي فلسطينيان در كرانه باختري و مشروعيت بخشي به كانون هاي پراكنده شهرك‌نشيني است.


| شناسه مطلب: 64876




قدس اذان



نظرات کاربران