بازدید وزیرکشور از مرز مهران بازدید وزیرکشور از مرز مهران بازدید وزیرکشور از مرز مهران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید وزیرکشور از مرز مهران بازدید وزیرکشور از مرز مهران بازدید وزیرکشور از مرز مهران بازدید وزیرکشور از مرز مهران بازدید وزیرکشور از مرز مهران

بازدید وزیرکشور از مرز مهران

وزیر کشور: تاکنون بیش از 840 هزار نفر از مرزهای سه گانه به کشور بازگشتند که این میزان نسبت به سال قبل افزایش سه برابری داشته است.

[factimage()] http://static3.ilna.ir/thumbnail/4zZFj7UilZOT/xCIXzdA0byfTThGx-WwCBUwyIUGqgKSc-BOouPEiuLzQ1tDsGZrx0ANO2utgblCynxRnVH0TyLBH72MZfyAD6a4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0ptcTu8tXjp307otfNPZWXfo,/10.jpg [imagetitle()] [factimageend()]
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما مركز ايلام؛ رحماني فضلي در نشست ستاد اربعين استان ايلام با تقدير از خدمات رساني تمامي دستگاه هاي عضو ستاد اربعين گفت: علاوه بر استفاده از ظرفيت هاي دولتي توان مردم هم براي خدمات رساني در نظر گرفته شده است. وزير كشور در مهران از مهمان نوازي مردم استان ايلام در خدمات رساني به زائران اربعين تقدير كرد. وزير كشور در ادامه با تقدير از مسئولان عراقي در پذيرش و سازماندهي زائرين و همكاري با مسئولان كشورمان گفت:درصدد هستيم علاوه بر افزايش گذرهاي مرزي زيرساخت ها را نيز تقويت كنيم.
رحماني فضلي با تقدير از تلاش هاي صداو سيما در اطلاع رساني اين همايش عظيم افزود:با اطلاع رساني بموقع رسانه ي ملي توانستيم تردد زائران را مديريت كنيم.
وزير كشور در ادامه ي سفر خود به مهران و در جريان بازديد از پايانه ي مرزي مهران و بيمارستان صحرايي گفت:خدمات رساني پزشكي تا پايان سفر اربعين ادامه خواهد داشت.
يكصدو پنجاه آمبولانس با يك هزار و دويست نيروي متخصص و دو بيمارستان صحرايي با ظرفيت پنجاه تخت كار خدمات رساني پزشكي را در مرز مهران انجام مي دهند.
وزير كشور و هيئت همراه امروز براي بررسي آخرين وضعيت مرز مهران براي بازگشت زائران به استان ايلام سفر كرد.
بر اساس اعلام مسئولان بيش از يك ميليون نفر از مرز مهران خارج شده و حدود 350 هزار نفر نيز وارد شده اند.
مرز بين المللي مهران بدليل برخورداري از مزيت نزديكي و كوتاهي مسافت تا كربلا انتخاب اول زائران اربعين است.
هم اكنون موج ورود زائران به كشور از طريق مرز بين المللي مهران به استان هاي مبدا آغاز شده است.


| شناسه مطلب: 64887




اربعين



نظرات کاربران