آماده باش 360 نیروی اورژانس کرمانشاه برای موج آماده باش 360 نیروی اورژانس کرمانشاه برای موج آماده باش 360 نیروی اورژانس کرمانشاه برای موج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آماده باش 360 نیروی اورژانس کرمانشاه برای موج آماده باش 360 نیروی اورژانس کرمانشاه برای موج آماده باش 360 نیروی اورژانس کرمانشاه برای موج آماده باش 360 نیروی اورژانس کرمانشاه برای موج آماده باش 360 نیروی اورژانس کرمانشاه برای موج

آماده باش 360 نیروی اورژانس کرمانشاه برای موج "بازگشت" زوار اربعین

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از آمادگی کامل اورژانس این استان برای موج بازگشت زائرین اربعین خبر داد.

دكتر صائب مدرسي در گفت و گوي خبري، با اشاره به شروع موج بازگشت زائرين اربعين از چند روز گذشته، اظهار داشت: در همين راستا 360 نيروي اورژانس در سطح استان در حالت آماده‌باش كامل هستند.
مدرسي تصريح كرد: در حال حاضر 45 دستگاه آمبولانس در 45 نقطه از مسير تردد زائرين اربعين از حميل تا كنگاور مستقر شده‌اند.
مدرسي افزود: با توجه به تجربياتي كه از سال گذشته داشته‌ايم، نقاط پرحادثه و نيز محل تجمع زوار شناسايي و اين نقاط در اولويت قرار داده شده است و عمده نيروها در اين مناطق مستقر شده‎اند.
وي با اشاره به وجود هشت پايگاه اورژانش جاده‌اي در مسير تردد زائرين اربعين، گفت: از آنجا كه ممكن است به دليل ترافيك مسير، دسترسي به بيمارستان و مراكز درماني دشوار باشد، به ميزان كافي دارو و تجهيزات در پايگاه‌هاي اورژانس تامين شده است.
رييس مركز حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان كرمانشاه با اشاره به تشكيل اتاق مديريت بحران در اين مركز، گفت: فعاليت اين مركز 24 ساعته خواهد بود و اگر حادثه‌اي رخ دهد، در كوتاهترين مدت به مسئولين استان و دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه و نيز مديريت بحران استان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اطلاع‌رساني خواهد شد.
مدرسي همچنين از آماده‌باش كامل اورژانس هوايي استان در اين روزها خبر داد و گفت: با توجه به ترافيك جاده‌اي، فعاليت اورژانس هوايي براي رسيدگي به مجروحين احتمالي حوادث جاده‌اي ضروري خواهد بود و در صورت مساعد بودن شرايط جوي از اين ظرفيت استفاده خواهد شد.




نظرات کاربران