دو خاطره جالب از آیت الله مکارم در مکه و مدینه دو خاطره جالب از آیت الله مکارم در مکه و مدینه دو خاطره جالب از آیت الله مکارم در مکه و مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دو خاطره جالب از آیت الله مکارم در مکه و مدینه دو خاطره جالب از آیت الله مکارم در مکه و مدینه دو خاطره جالب از آیت الله مکارم در مکه و مدینه دو خاطره جالب از آیت الله مکارم در مکه و مدینه دو خاطره جالب از آیت الله مکارم در مکه و مدینه

دو خاطره جالب از آیت الله مکارم در مکه و مدینه

آیت الله مکارم شیرازی چندی پیش در پاسخ به دو شبهه دروغ وارد شده به تشیع در دیدار کارشناسان وزارت امور دینی اندونزی، اظهار داشتند: آنچه بر ضد شیعه منتشر می کنند صرفا جنبه سیاسی دارد؛ به این معنا که سیاست های غربی با کمک وهابی های وجود یک مملکت شیعه مستقل قوی را تحمل نمی کنند؛ به همین دلیل شبهاتی که دروغ محض است را منتشر کرده که جای دارد دو داستان مهم را نقل کنم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حضرت آيت الله مكارم شيرازي چندي پيش در پاسخ به دو شبهه دروغ وارد شده به تشيع در ديدار كارشناسان وزارت امور ديني اندونزي، اظهار داشتند: آنچه بر ضد شيعه منتشر مي كنند صرفا جنبه سياسي دارد؛ به اين معنا كه سياست هاي غربي با كمك وهابي هاي وجود يك مملكت شيعه مستقل قوي را تحمل نمي كنند؛ به همين دليل شبهاتي كه دروغ محض است را منتشر كرده كه جاي دارد دو داستان مهم را نقل كنم.
داستان اول؛ ما به مكه مكرمه مشرف شده بوديم كه در آن سفر وزير مذهبي عربستان به بنده گفت: من شنيده ام قرآني داريد غير از قرآن ما كه نامش «مصحف فاطمه» است؛ گفتم شما به اتفاق ما و با هزينه ما بياييد تهران يا نماينده اي به كشور ما بفرستيد تا قرآن هاي مساجد و خانه هاي ما را ببيند و بخواند؛ اگر يك نقطه با قرآن مسلمين اختلاف داشته باشد آن وقت هر چه شما مي گوييد درست است. اين كه تبليغ مي كنند شيعيان داراي دو قرآن هستند و يا مصحف فاطمه دارند، دروغ و كذبي محض است كه از سوي دشمنان براي تفرقه افكني ترويج شده اند؛ وزير عربستاني در پاسخ به اين مطلب، حرفي براي گفتن نداشت و سكوت كرد.
داستان دوم؛ در سفر ديگري به مكه مكرمه و مدينه منوره مشرف شدم، ديدم كتابفروشي هاي اين دو شهر يك مشت كتاب بر ضد شيعه و شيعيان كه همه اش دروغ و كذب بود را براي توزيع و فروش عرضه مي كنند؛ از همانجا و كنار خانه خدا متعهد شدم كه عقايد شيعه را در يك كتاب فشرده بنويسم كه با ياري حضرت حق تعالي انجام شد. تمام سوالاتي كه براي كسانيكه مي خواهند درباره شيعه و عقايد آن بدانند در اين كتاب آورده و الحمدلله اين كتاب در 80 عنوان عقايد شيعه را بيان كرده و به 11 زبان زنده دنيا نيز ترجمه شده است. ما مي گوييم عقايد شيعه را مي خواهيد، از ما سوال كنيد نه از دشمنان. اين كتاب را در اختيار همه كسانيكه مي خواهند از شيعه بدانند قرار داده ايم چراكه با صراحت نوشته ايم.




نظرات کاربران