اهل سنت عراق: آیت الله سیستانی بر گردن ما حق دارد اهل سنت عراق: آیت الله سیستانی بر گردن ما حق دارد اهل سنت عراق: آیت الله سیستانی بر گردن ما حق دارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اهل سنت عراق: آیت الله سیستانی بر گردن ما حق دارد اهل سنت عراق: آیت الله سیستانی بر گردن ما حق دارد اهل سنت عراق: آیت الله سیستانی بر گردن ما حق دارد اهل سنت عراق: آیت الله سیستانی بر گردن ما حق دارد اهل سنت عراق: آیت الله سیستانی بر گردن ما حق دارد

اهل سنت عراق: آیت الله سیستانی بر گردن ما حق دارد

اهالی منطقه "القیاره" موصل در شمال عراق با اشاره به امدادرسانی به خانواده های آواره اهل سنت، گفتند: آیت الله سیستانی بر گردن ما حق دارد و ما نمی دانیم چگونه پاسخ عنایات ایشان را بدهیم.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري «حوزه»، اهالي منطقه "القياره" موصل در شمال عراق با اشاره به امدادرساني به خانواده هاي آواره اهل سنت، گفتند: آيت الله سيستاني بر گردن ما حق دارد و ما نمي دانيم چگونه پاسخ عنايات ايشان را بدهيم. آن ها افزودند: حضور كميته امدادرساني دفتر آيت الله سيستاني در روستا ها و شهرهاي موصل در واقع حمايت و پشتيباني از اهالي است.
يادآور مي شود كميته امدادرساني اخيرا وارد روستاي "امام غربي" از توابع منطقه "القياره" شده و دو هزار سبد غذايي در اختيار اهالي اين روستا و روستاهاي مجاور قرار دادند.
اهالي روستا ها و افراد سرشناس آن از اين كميته استقبال كردند و از مرجعيت ديني تشكر و قدرداني كردند.
در همين راستا، كميته امدادرساني، ارتباط و همياري با خانواده هاي آواره را از مهم ترين نشانه هاي وحدت ملي و از بارزترين شيوه هاي انساني دانست كه مرجعيت ديني شيعه به آن فرامي خواند.
اهالي موصل هم چنين گفتند كه آيت الله سيستاني ما را فراموش نكرده است و بعد از اينكه با فتواي خود داعش ترويستي را خوار و ذليل كرد، ما را سربلند نموده است.
اكثريت اهالي موصل معتقدند كه آيت الله سيستاني شخصيتي است كه آتش فتنه طائفه گري را در عراق خاموش ساخته است.
خاطر نشان مي شود كميته امدادرساني وابسته به دفتر حضرت آيت الله سيستاني به همياري و همدردي با خانواده هاي آواره در شمال عراق كه هم اكنون با سازمان تروريستي داعش درگير است، ادامه مي دهد.




نظرات کاربران