رژیم صهیونیستی زمین های کشاورزی فلسطینیان را تخریب کرد رژیم صهیونیستی زمین های کشاورزی فلسطینیان را تخریب کرد رژیم صهیونیستی زمین های کشاورزی فلسطینیان را تخریب کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رژیم صهیونیستی زمین های کشاورزی فلسطینیان را تخریب کرد رژیم صهیونیستی زمین های کشاورزی فلسطینیان را تخریب کرد رژیم صهیونیستی زمین های کشاورزی فلسطینیان را تخریب کرد رژیم صهیونیستی زمین های کشاورزی فلسطینیان را تخریب کرد رژیم صهیونیستی زمین های کشاورزی فلسطینیان را تخریب کرد

رژیم صهیونیستی زمین های کشاورزی فلسطینیان را تخریب کرد

تهران - ایرنا - بولدوزرهای رژیم صهیونیستی روز گذشته بدون اخطار قبلی وارد زمین های کشاورزی فلسطینیان در جنوب نابلس شده و آنها را ویران کرد.

خبرگزاري فلسطيني معا گزارش داد، رژيم صهيونيستي بيش از 4 هكتار از زمين هاي كشاورزي فلسطينيان را در روستاي جالود در جنوب نابلس تخريب كرد.
غسان دغلس مسئول پرونده شهرك سازي در شمال كرانه غربي به معا گفت: تعدادي از بولدوزرها و خودروهاي وابسته به شهرك نشينان صهيونيست از ساعات اوليه روز گذشته بيش از 4 هكتار از زمين هاي كشاورزي فلسطينيان را كه مالكيت آن به ورثه احمد ناصر الحج محمد تعلق دارد، تخريب كردند.
اين زمين ها چند صد متر از شهرك ياش كودش فاصله دارد.
دغلس تاكيد كرد: نيروهاي اشغالگر روز گذشته نيز مانع از كار بر روي اين زمين ها شده و اقدام به مصادره زمين ها كردند و چند ساعت بعد شهرك نشينان صهيونيست تحت حفاظت نيروهاي اشغالگر اقدام به تخريب زمين ها نمودند و اين درحالي بود كه هيچ اخطار قبلي به مالك زمين ها داده نشده بود.
خبرگزاري معا در گزارش ديگري از دستگيري سه ماهيگير فلسطيني در نزديكي سواحل شمال غزه و توقيف و ضبط وسايل آنان توسط نيروهاي رژيم صهيونيستي خبر داد.
نزار عياش نماينده ماهيگيران فلسطيني به معا گفت: قايق هاي جنگي رژيم صهيونيستي به قايق 4 ماهيگير فلسطيني حمله كرده و آنان را بازداشت و وسايل ماهيگيري و قايق هاي آنان را نيز ضبط و توقيف كردند.
نيروي دريايي رژيم صهيونيستي دو روز پيش نيز دو ماهيگير فلسطيني را در نزديكي بندر بيت لاهيا در شمال نوار غزه بازداشت كرد. معا همچنين گزارش داد، بولدوزرهاي اشغالگران صهيونيست صبح امروز دو ساختمان در حال ساخت را در شهرك سلوان تخريب كردند.
خبرگزاري معا اعلام كرد: اين دومين بار است كه بولدوزرهاي اشغالگران صهيونيست در كمتر از يك ماه اقدام به تخريب ساختمان هاي فلسطينيان مي كنند.
صاحبان منازل تخريب شده مي گويند، نزديك به دو سال است كه درخواست اجازه ساخت داده اند ولي همچنان مقامات رژيم صهيونيستي به درخواست آنان پاسخ نداده اند.
رژيم صهيونيستي به منظور تحت فشار قرار دادن فلسطينيان اقدام به مصادره و تخريب زمين ها و ساختمان هاي آنان مي كند تا بتواند زمين هاي بيشتري از فلسطينيان را تصاحب كند و شهرك هاي خود را توسعه دهد.


| شناسه مطلب: 65159




فلسطين



نظرات کاربران