برنامه روحانیون کربلا برای تبلیغ در مدارس برنامه روحانیون کربلا برای تبلیغ در مدارس برنامه روحانیون کربلا برای تبلیغ در مدارس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه روحانیون کربلا برای تبلیغ در مدارس برنامه روحانیون کربلا برای تبلیغ در مدارس برنامه روحانیون کربلا برای تبلیغ در مدارس برنامه روحانیون کربلا برای تبلیغ در مدارس برنامه روحانیون کربلا برای تبلیغ در مدارس

برنامه روحانیون کربلا برای تبلیغ در مدارس

آستان مقدس حسینی از برنامه خود برای اعزام روحانیون حوزه علمیه به مدارس کربلا خبر داد و هدف از این برنامه را بالا بردن سطح تربیت دینی دانش آموزان و حل برخی مشکلات آنها دانست.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آستان مقدس حسيني روز گذشته از برنامه خود براي اعزام روحانيون حوزه علميه به مدارس كربلا خبر داد و هدف از اين برنامه را بالا بردن سطح فكري دانش آموزان و حل برخي مشكلات آنها دانست.
در اين راستا بخش تبليغات ديني وابسته به آستان مقدس حسيني با برگزاري نشستي به بررسي مقدمات و ابزارهاي لازم براي آغاز اين برنامه پرداخت كه شامل سخنراني هاي ديني و تربيتي براي دانش آموزان مدارس مي باشد.
بخش تبليغات حرم مطهر همچنين اعلام كرد بنا دارد در اين طرح خود به بررسي و درمان مشكل افت تحصيلي دانش آموزان و تقويت رابطه ميان استاد و شاگرد نيز بپردازد و دانش آموزان را به اموري مانند مباحثه و ايجاد فضاي تفاهم و تبادل آراء و يادگيري مسائل اعتقادي و قرآني تشويق كند.
در اين زمينه شيخ حسن الكنعاني مسئول بخش تبليغات مدارس گفت: مبلغان ما به صورت رسمي به مدارس اعزام مي شوند و اين كار طبق توافق رسمي ميان آستان مقدس حسيني و وزارت آموزش و پرورش انجام مي شود و هدف از آن تقويت بخش تربيت در مدارس مي باشد و البته در اين زمينه جامعه و والدين نيز نقش مهمي دارند.
شيخ محمد الظالمي مسئول اعزام مبلغ حرم مطهر نيز گفت: مدارس ما نيازمند فعاليت هاي اسلامي هستند و ما تلاش مي كنيم نسلي از دانش آموزان اسلامي را براي آينده تربيت كنيم و در اين زمينه براي مرحله نخست 75 مبلغ در استان كربلا توزيع و مشعول به فعاليت شده اند.


| شناسه مطلب: 65173




كربلا



نظرات کاربران