11 11 11 بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
11 11 11 11 11

11

به همت معاونت پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود؛ نشست تخصصی «راهپیمایی اربعین در رسانه‌های بین‌الملل؛ فرصت‌ها و تهدیدها» نشست تخصصی «راهپیمایی اربعین در رسانه‌های بین‌الملل؛ فرصت‌ها و تهدیدها» از سوی معاونت پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شو

به همت معاونت پژوهش‌هاي فرهنگي و اجتماعي برگزار مي‌شود؛
نشست تخصصي «راهپيمايي اربعين در رسانه‌هاي بين‌الملل؛ فرصت‌ها و تهديدها»
نشست تخصصي «راهپيمايي اربعين در رسانه‌هاي بين‌الملل؛ فرصت‌ها و تهديدها» از سوي معاونت پژوهش‌هاي فرهنگي و اجتماعي برگزار مي‌شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، نشست تخصصي «راهپيمايي اربعين در رسانه‌هاي بين‌الملل؛ فرصت‌ها و تهديدها» از سوي معاونت پژوهش‌هاي فرهنگي و اجتماعي برگزار مي‌شود.
بر اساس اين گزارش، با توجه به اين‌كه حضور ميليوني اقشار و گروه‌هاي متعدد مردم از جوامع اسلامي و حتي كشورهاي غربي همچون انگلستان، كانادا، و غيره كه شوق و شيفتگي به اهل‌بيت(ع)، آن‌ها را رهسپار بين‌الحرمين كرده بود، رسانه‌هاي غربي سعي بر بايكوت خبري و تصويري پياده‌روي بزرگ اربعين را داشته و اخبار مربوط به آن را سانسور و تلاش مي‌كنند تا با بها ندادن به آن از ارزش و اهميت اين رويداد بكاهند.
بنابر اين گزارش، به دليل اهميت و ارزش‌هاي خبري اجتماع اربعين در سطح جهاني و با توجه به اينكه جريان بين‌المللي خبر را نمي‌توان از موضوع سياست بين‌الملل خارج دانست، گروه پژوهش‌هاي رسانه با برگزاري اين جلسه با حضور كارشناسان و صاحب‌نظران، به بررسي دلايل بايكوت خبري راهپيمايي كربلا در رسانه‌هاي بين‌الملل و ارائه راهكارهايي براي سال‌هاي آينده خواهد پرداخت.
گفتني است، سخنرانان اين نشست تخصصي حجت‌الاسلام سيد جواد موسوي هوايي معاون پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي، حجت‌الاسلام روزبه بركت رضايي مسؤول پايگاه اطلاع‌رساني بعثه مقام معظم رهبري، دكتر محمدجعفر صافي مديركل مطبوعات خارجي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و دكتر محمدحسين صوفي عضو هيأت علمي دانشگاه صداوسيما هستند.
شايان ذكر است، اين جلسه روز سه‌شنبه 23 آذرماه سال جاري ساعت 8:30 صبح در طبقه پنجم، سالن جلسات مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام واقع در تهران، انتهاي خيابان پاسداران، روبه روي ضلع جنوبي پارك نياوران، ساختمان شماره 802 برگزار مي‌شود./841/ت303/ب1


| شناسه مطلب: 65182







نظرات کاربران