ندای ندای ندای بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ندای ندای ندای ندای ندای

ندای "یا نُورُ یا قُدُّوسُ" فضای خیمه گاه امام حسین(ع) درکربلا را عطرآگین کرد قدم های متبرک در کربلا

زائران حسینی با قرائت دعای ملکوتی کمیل درمحل خمیه گاه امام حسین (ع) در شهر مقدس کربلای معلا و فریاد "یا نُورُ یا قُدُّوسُ" حال و هوای خاصی به این مکان مقدس بخشیده و فضای معنوی آن را عطرآگین کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، زائران حسيني با ريختن اشك ماتم در غم از دست دادن حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و 72 تن از ياران با وفايش به عزاداري پرداختند.
شهر مقدس كربلا كه از روز گذشته تاكنون شب و روز سردي را سپردي مي كند همچنان به رغم اين سرماي جانسوز بسياري از عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) با گرماي عشق به امام حسين(ع) تنها با چند تخته پتو آنهم در فضاي باز بين الحرمين روزگار خود را سپري مي كنند.
برخي از مردم عراق و حتي هموطنان ايراني نيز كه همچنان در اين شهر مقدس به سر مي برند شب ها با اهداء نذورات خود از قبيل سوپ، چلوخورش و حتي استكاني چاي داغ زندگي خود و مكان هاي توزيع نذورات خويش را به قدوم زائران حسيني متبرك مي كنند. يكي از زائران هموطن ايراني كه به اهداء نذر خود در بين مردم مشغول بود در گفت وگو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج در كربلاي معلا بدون ذكر نام خود اما در سخني بسيار كوتاه اما نكته دار گفت: عشق است ابالفضل(ع)


| شناسه مطلب: 65189




خيمه گاه قدم



نظرات کاربران