مصر گذرگاه رفح را به مدت سه روز بازگشایی می کند مصر گذرگاه رفح را به مدت سه روز بازگشایی می کند مصر گذرگاه رفح را به مدت سه روز بازگشایی می کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مصر گذرگاه رفح را به مدت سه روز بازگشایی می کند مصر گذرگاه رفح را به مدت سه روز بازگشایی می کند مصر گذرگاه رفح را به مدت سه روز بازگشایی می کند مصر گذرگاه رفح را به مدت سه روز بازگشایی می کند مصر گذرگاه رفح را به مدت سه روز بازگشایی می کند

مصر گذرگاه رفح را به مدت سه روز بازگشایی می کند

مقام های مصری روز پنجشنبه اعلام کردند که گذرگاه مرزی رفح در مرز با فلسطین را از روز شنبه 20 آذرماه (10 دسامبر) به مدت سه روز باز خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاري الشرق الاوسط مصر، اين گذرگاه براي دانشجويان، ورود كمك هاي بشر دوستانه و شهرونداني كه در صدد ورود به نوار غزه هستند، بازگشايي مي شود.
وزارت كشور فلسطين در غزه كه زير نظر جنبش حماس است، در بيانيه شب گذشته خود اعلام كرد: ‌مقام هاي مصري خبر بازگشايي اين گذرگاه مرزي را به آنان داده اند و تاكيد كردند كه گذرگاه رفح از روز شنبه آينده براي انتقال كمك هاي پزشكي و بشردوستانه به نوار غزه و بازگشت برخي از فلسطيني ها به غزه صورت گرفته است.
كميته امور گذرگاه‌ها و مرزها وابسته به وزارت كشور در غزه اعلام كرد كه نزديك به 20 هزار فلسطيني نياز ضروري دارند تا از اين گذرگاه عبور كنند.
گذرگاه زميني رفح، نوار غزه را به مصر متصل مي كند و از جولاي 2013 (تير/ مرداد 92) بسته است و در مواردي خاص و براي انتقال كمك هاي بشردوستانه بازگشايي مي شود.


| شناسه مطلب: 65199




مصر



نظرات کاربران