کاهش73درصد تصادفات فوتی در اربعین امسال کاهش73درصد تصادفات فوتی در اربعین امسال کاهش73درصد تصادفات فوتی در اربعین امسال بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کاهش73درصد تصادفات فوتی در اربعین امسال کاهش73درصد تصادفات فوتی در اربعین امسال کاهش73درصد تصادفات فوتی در اربعین امسال کاهش73درصد تصادفات فوتی در اربعین امسال کاهش73درصد تصادفات فوتی در اربعین امسال

کاهش73درصد تصادفات فوتی در اربعین امسال

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه این استان حائز رتبه برتر امنیت کشور در سال 95 شده است،گفت: امروز انقلاب اسلامی یک قدرت مطرح و تاثیر گذار در منطقه و جهان است.

به گزارش ايسنا، منطقه ايلام، سردار «نورعلي ياري»در حين افتتاح پاسگاه پليس راه انتظامي شهرستان آبدانان اظهار كرد: مشاركت بالاي مردم، تعامل سازنده مديران اجرايي، توسعه فعاليت هاي فرهنگي و آموزش هاي عمومي در كنار تلاش و مجاهدت شبانه روزي كاركنان انتظامي، ايلام را به الگوي تامين امنيت و آرامش فردي و اجتماعي در كشور تبديل كرده است.
وي افزود: به يمن تدابير و هوشياري معظم له، آمادگي كامل نيروهاي مسلح و حمايت و حماسه آفريني ملت بزرگ ايران، انقلاب اسلامي يك قدرت مطرح و تاثير گذار در منطقه و جهان است.
ياري از كسب رتبه اول امنيت كشور توسط فرماندهي انتظامي استان ايلام در سال 95 خبر داد و اضافه كرد: بازسازي و تقويت پاسگاه هاي انتظامي، تربيت كاركنان و فرماندهان كارآمد، تكميل كادر فني و اداري، توسعه آموزش هاي عمومي و اختصاصي و تجهيز اماكن اداري و انتظامي از مهمترين اولويت هاي كاري پليس استان ايلام است.
وي ادامه داد:براساس ارزيابي هاي انجام شده توسط نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، ايلام يكي از استان هاي پيشرو در تامين امنيت فردي و اجتماعي در سطح كشور و از امن ترين استان ها است.
فرمانده انتظامي استان ايلام امنيت موجود در جامعه را مديون ايثار و از خودگذشتگي شهدا و ايثارگران دانست و گفت: خون پاك شهيدان انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي بخصوص شهيدان گرانقدر هسته اي و سرداراني همچون شهيد صارم طهماسبي و شهيد جرايه عزت و اقتدار نظام اسلامي را در جهان جاودانه كرده است.
ياري يادآور شد: تردد زائران عتبات عاليات، وجود بازارچه و مرز مهران، يادمان هاي دفاع مقدس در شهرستان هاي دهلران و مهران، استان ايلام را به يكي از پرترددترين استان هاي كشور تبديل كرده است.
وي افزود: با تلاش و تدابير عوامل پليس راه و همكاري مردم و مسئولان، آمار تصادفات فوتي زائران اربعين امسال 73درصد و تصادفات جرحي 54 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته كاهش پيدا كرد.


| شناسه مطلب: 65341




اربعين



نظرات کاربران