اقامت زائران دانشگاهی در شهرهای مقدس عراق ۷ روز است اقامت زائران دانشگاهی در شهرهای مقدس عراق ۷ روز است اقامت زائران دانشگاهی در شهرهای مقدس عراق ۷ روز است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اقامت زائران دانشگاهی در شهرهای مقدس عراق ۷ روز است اقامت زائران دانشگاهی در شهرهای مقدس عراق ۷ روز است اقامت زائران دانشگاهی در شهرهای مقدس عراق ۷ روز است اقامت زائران دانشگاهی در شهرهای مقدس عراق ۷ روز است اقامت زائران دانشگاهی در شهرهای مقدس عراق ۷ روز است

اقامت زائران دانشگاهی در شهرهای مقدس عراق ۷ روز است

ثبت نام دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات از ۲۱ آذرماه در سایت لبیک آغاز شده است و تا 5 دی ماه در سایتwww.labbayk.ir ادامه خواهد داشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در خصوص مدت زمان اقامت دانشجويان در عراق گفت: طبق برنامه ريزي هاي انجام شده زائرين سه شب در نجف اشرف،سه شب در كربلاي معلي و يك شب هم در كاظمين اقامت خواهند داشت.طول مدت سفرهاي هوايي يك هفته و در سفرهاي زميني حدود ۹ روز (به نسبت دوري و نزديكي به مرز) است كه در هر دو صورت زائرين يك هفته در شهرهاي مقدس كشور عراق اقامت خواهند داشت.
وي افزود:زائرين دانشگاهي به شهرهاي مقدس نجف اشرف،كربلاي معلي و كاظمين مشرف مي شوند. زيارت سامراء نيز با تصميم سازمان حج و زيارت است و اگر شرايط فراهم باشد، دانشگاهيان به اين شهر مقدس هم اعزام مي شوند.
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در خصوص تفاوت پرواز به بغداد و نجف نيز گفت:پروازهاي هوايي بخشي به مقصد نجف و بخشي بغداد خواهد بود كه پروازهاي بغداد ابتدا به كاظمين، كربلا و بعد به نجف اعزام مي شوند و پروازهاي نجف، ابتدا نجف، كربلا و سپس به كاظمين مشرف مي شوند. گروه هاي زميني هم ابتدا به نجف اشرف و سپس كربلاي معلي و بعد هم به كاظمين اعزام مي شوند نكته قابل توجه آن است كه تمامي گروه هاي دختران به صورت هوايي اعزام خواهند شد فقط در چند استان مرزي به طور محدود كاروان زميني براي دختران داريم.
گفتني است اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات در شانزدهمين دوره از بهمن ماه آغاز و تا ارديبهشت ماه سال آينده ادامه خواهد يافت.
شايان ذكر است،ثبت نام دانشگاهيان متقاضي تشرف به عتبات عاليات از ۲۱ آذرماه در سايت لبيك آغاز شده است و تا 5 دي ماه در سايتwww.labbayk.ir ادامه خواهد داشت.


| شناسه مطلب: 65386




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران