تا کربلایی شدن ۳ روز فرصت دارید اعلام نتایج قرعه کشی ۷ دی ماه در سایت لبیک تا کربلایی شدن ۳ روز فرصت دارید اعلام نتایج قرعه کشی ۷ دی ماه در سایت لبیک تا کربلایی شدن ۳ روز فرصت دارید اعلام نتایج قرعه کشی ۷ دی ماه در سایت لبیک بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تا کربلایی شدن ۳ روز فرصت دارید اعلام نتایج قرعه کشی ۷ دی ماه در سایت لبیک تا کربلایی شدن ۳ روز فرصت دارید اعلام نتایج قرعه کشی ۷ دی ماه در سایت لبیک تا کربلایی شدن ۳ روز فرصت دارید اعلام نتایج قرعه کشی ۷ دی ماه در سایت لبیک تا کربلایی شدن ۳ روز فرصت دارید اعلام نتایج قرعه کشی ۷ دی ماه در سایت لبیک تا کربلایی شدن ۳ روز فرصت دارید اعلام نتایج قرعه کشی ۷ دی ماه در سایت لبیک

تا کربلایی شدن ۳ روز فرصت دارید اعلام نتایج قرعه کشی ۷ دی ماه در سایت لبیک

ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات از روز ۲۱ آذر ماه در سایت لبیک آغاز شده و تا ۳ روز دیگر یعنی ۵ دی ماه در سایت لبیک ادامه خواهد یافت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت:بيش از ۶۸۰۰۰ نفر از دانشگاهيان سراسر كشور تاكنون جهت تشرف به عتبات عاليات در سايت لبيك ثبت نام نموده اند.
وي افزود:ثبت نام از دانشگاهيان متقاضي تشرف به عتبات از روز ۲۱ آذر ماه در سايت لبيك آغاز شده و تا ۳ روز ديگر يعني ۵ دي ماه در سايت لبيك ادامه خواهد يافت.
زارع در خصوص زمان و چگونگي قرعه كشي گفت: قرعه كشي بعد از پايان زمان ثبت نام به صورت اينترنتي انجام خواهد شد و نتايج آن از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز ۷ دي ماه در سايت لبيك اعلام مي شود و متقاضيان گرامي مي توانند از روز هفتم دي ماه با مراجعه به لينك مشاهده نتايج قرعه كشي و با استفاده از كد ملي و شماره شناسنامه خود از نتايج قرعه كشي با خبر شده و وضعيت خود را مشاهده نمايند.
وي تاكيد كرد: آخرين مهلت ثبت نام روز يك شنبه ۵ دي ماه است و اين زمان به هيچ وجه قابل تمديد نخواهد بود.بنابراين متقاضيان ثبت نام خود را به ساعات آخر موكول نكنند.
شايان ذكر است تاكنون بيش از ۶۸ هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور متقاضي تشرف به عتبات عاليات هستند كه از آن ميان ۱۶۰۰۰ نفر به قيد قرعه راهي عتبات عاليات خواهند شد.


| شناسه مطلب: 65402




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران