استاد حوزه: زیارت امام حسین(ع) تولد دوباره است استاد حوزه: زیارت امام حسین(ع) تولد دوباره است استاد حوزه: زیارت امام حسین(ع) تولد دوباره است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استاد حوزه: زیارت امام حسین(ع) تولد دوباره است استاد حوزه: زیارت امام حسین(ع) تولد دوباره است استاد حوزه: زیارت امام حسین(ع) تولد دوباره است استاد حوزه: زیارت امام حسین(ع) تولد دوباره است استاد حوزه: زیارت امام حسین(ع) تولد دوباره است

استاد حوزه: زیارت امام حسین(ع) تولد دوباره است

استاد و محقق حوزه علمیه با بیان اینکه زیارت امام حسین((ع)) تولد دوباره است تاکید کرد: این زیارت بهترین فرصت برای اصلاح انسان و سرمنشا شروع زندگی پاک و تولدی دوباره است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، حجت الاسلام والمسلمين اصغر قائمي، استاد حوزه علميه امروز در سخناني در جمع زوار مرقد مطهر حضرت سيدالشهداء گفت: يكي از سخت ترين لحاظت عمر انسان لحظه مفارقت از اين دنيا و رفتن به عالم برزخ است.
وي ادامه داد: روايتي از معصوم(ع) داريم كه فرمودند سه جا سخت ترين زمان براي انسان است؛ لحظه مشاهده فرشته مرگ، لحظه برخاست از قبر و زمان رهسپارشدن به سوي بهشت يا جهنم و در اين سه محل هيچ چيزي از مال و فرزند و ... به درد انسان نمي خورد مگر ايمان عمل صالح.
وي با بيان اينكه سرمايه و مال زياد انسان را از مشكلات مسير آخرت نمي رهاند بيان داشت: در روايات است كه بيشترين حسرت براي كسي است كه سرمايه فراواني را فراهم كرده و از آن بهره لازم را نبرده و به دست وارث سپرده ولي حساب و كتاب آن را بايد در قيامت پس دهد.
قائمي اظهار داشت: مال دنيا همانند آب شور است كه هر قدر انسان آن را بنوشد بيشتر تشنه خواهد شد و چيزي نيست كه بتواند آن را سيراب كند.
وي با بيان اينكه زيارت امام حسينع

ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
تولد دوباره است افزود: در زيارت و فرصت محدودي كه در عتبات عاليات هستيم بايد بيشتر به روزهاي سخت پيش رو هنگام و بعد از مرگ بينديشيم كه ايا توشه اي با خود برداشته ايم.
قائمي با بيان اينكه بداخلاقي و عصبانيت و رذايل اخلاقي ويرانگر است گفت: بايد توشه اي برداريم كه وقتي به ايران نيز بر مي گرديم چشم و گوش و زبان و اعضاء و جوارحمان مرتكب بدي هاي گذشته نشود.
وي تاكيد كرد: ديدن فيلم هاي مبتذل و شنيدن غيبت با چشم و گوشي كه به زيارت امام حسينع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
رفته است در شان زائر امام نيست.
حجت الاسلام والمسلمين قائمي با اشاره به ثواب فراوان براي زوار قبر حسينع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
تاكيد كرد: اين ثواب فراوان براي آن است كه حسينع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
ع
همه هستي و خاندان خود را در راه خدا داد و خدا نيز اين مقام را به او داده است كه زائرش نيز از ثواب فراواني بهره ببرد.


| شناسه مطلب: 65485




زيارت امام حسين



نظرات کاربران