اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی با حضور ده ها هزار فلسطینی اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی با حضور ده ها هزار فلسطینی اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی با حضور ده ها هزار فلسطینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی با حضور ده ها هزار فلسطینی اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی با حضور ده ها هزار فلسطینی اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی با حضور ده ها هزار فلسطینی اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی با حضور ده ها هزار فلسطینی اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی با حضور ده ها هزار فلسطینی

اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی با حضور ده ها هزار فلسطینی

ده ها هزار فلسطینی روز گذشته از قدس و دیگر مناطق فلسطینی خود را به مسجد الاقصی رسانده و با حضور در این مسجد، نماز جمعه را اقامه کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از مركز اطلاع رساني فلسطين، خطيب مسجد الاقصي در خطبه نماز جمعه گفت: قدس و مسجد الاقصي متعلق به مسلمانان است و ما از آن چشم پوشي نخواهيم كرد.
اسماعيل نواهضه افزود: قدس و مسجد الاقصي در قلب و روح ما جاي دارد و اين دو، بخشي از اعتقادات ماست و از آنها دست نخواهيم كشيد.
وي با اشاره به برخي قطعنامه هاي صادره در سال جاري ميلادي (2016) درباره مسجد الاقصي و شهر قدس از جمله قطعنامه يونسكو مبني بر اينكه مسجد الاقصي تنها متعلق به مسلمانان است، تأكيد كرد كه اين قطعنامه ادعاهاي دشمن صهيونيستي در مورد مسجد الاقصي و قدس را باطل و سياست پاكسازي نژادي و تغيير اسامي اماكن و خيابان ها را رد كرده است.
نواهضه با اشاره به تصويب قطعنامه اخير شوراي امنيت درباره توقف شهرك سازي نيز گفت: در اين قطعنامه، شهرك سازي رژيم صهيونيستي در اراضي اشغالي فلسطيني محكوم شده است.
خطيب مسجد الاقصي افزود: به موجب اين قطعنامه، رژيم صهيونيستي بايد به شهرك سازي در اراضي اشغالي پايان دهد؛ چرا كه شهرك سازي رژيم صهيونيستي مانعي اساسي بر سر راه تحقق هرگونه صلح در فلسطين به شمار مي رود.
وي با اشاره به جنايات مكرر رژيم صهيونيستي در حق فلسطينيان، خواستار وحدت ملت فلسطين براي رويارويي با جنايات و توطئه هاي صهيونيست ها شد و گفت: كشورهاي عربي و اسلامي و جامعه بين الملل بايد مسؤوليت خود را در قبال فلسطين و تلاش براي پايان دادن به اشغالگري رژيم صهيونيستي انجام دهند.
نظاميان رژيم صهيونيستي روز جمعه تدابير امنيتي ويژه اي را در شهر قدس و اطراف مسجد الاقصي به اجرا گذاشته و با ايجاد ايست بازرسي هاي سيار مقابل دروازه هاي اين مسجد، مانع ورود بسياري از نمازگزاران به داخل مسجد الاقصي شدند.




نظرات کاربران