قبله نخست مسلمانان در آستانه تخریب قبله نخست مسلمانان در آستانه تخریب قبله نخست مسلمانان در آستانه تخریب بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قبله نخست مسلمانان در آستانه تخریب قبله نخست مسلمانان در آستانه تخریب قبله نخست مسلمانان در آستانه تخریب قبله نخست مسلمانان در آستانه تخریب قبله نخست مسلمانان در آستانه تخریب

قبله نخست مسلمانان در آستانه تخریب

«هیئت اسلامی مسیحی حمایت از قدس و مقدسات» با اعلام اینکه تعداد تونل‌های اسرائیل غاصب در زیر مسجد الاقصی به ۲۴ عدد رسیده است نسبت به تخریب قبله اول مسلمانان هشدار داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه خبري العهد، «عيسي حني» دبير كل «هيئت اسلامي ـ مسيحي حمايت از قدس و مقدسات» در يك كنفرانس خبري گفت: دلايل آشكاري وجود دارد كه رژيم اشغالگر اسرائيل تلاش مي‌كند تا آنچه كه اسرائيل بزرگ خوانده مي‌شود را برپا و قدس بزرگ را به عنوان پايتخت اين رژيم انتخاب كند.
وي افزود تعداد تونل‌هايي كه زير قدس حرف شده است به 27 تونل رسيده كه برخي از شهرك‌هاي صهيونيستي را به هم متصل مي‌كند.
حني، در ادامه صحبت‌هاي خود گفت كه حفاري ها در زير مسجد الاقصي شبيه به يك شهر كامل شده است و اين حفاري‌ها در چهارچوب يك برنامه‌ريزي براي يهودي سازي مسجد الاقصي صورت مي‌گيرد.
وي همچنين افزود كه نيروهاي اشغالگر 3 تونل جديد حفر كرده‌اند كه يكي از آنها روز چهارشنبه افتتاح شد. به گفته حني، تونل اول از محله «سلوان» در مركز قدس شروع شده و تا «ديوار براق» (ديوار غربي مسجد الاقصي ) ادامه مي‌يابد. تونل دوم از ديوار براق شروع شده و به سمت مدرسيه «العمره» در محله الاسلامي در مركز قدس ادامه پيدا مي‌كند. تونل سوم نيز محله الاسلامي را به ديوار براق مرتبط مي‌كند.
رژيم صهيونيستي از سال 1967 كه قدس را اشغال كرد در اين شهر به كار حفر تونل به ويژه در شهرك قديمي و مسجد الاقصي اقدام كرده است كه هدف از آن يهودي سازي قدس و تسلط بر مسجد الاقصي قبله اول مسلمانان است.


| شناسه مطلب: 65554




مسجدالاقصي



نظرات کاربران