نکوداشت سفیران اربعین هلال احمر استان قم برگزار شد نکوداشت سفیران اربعین هلال احمر استان قم برگزار شد نکوداشت سفیران اربعین هلال احمر استان قم برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نکوداشت سفیران اربعین هلال احمر استان قم برگزار شد نکوداشت سفیران اربعین هلال احمر استان قم برگزار شد نکوداشت سفیران اربعین هلال احمر استان قم برگزار شد نکوداشت سفیران اربعین هلال احمر استان قم برگزار شد نکوداشت سفیران اربعین هلال احمر استان قم برگزار شد

نکوداشت سفیران اربعین هلال احمر استان قم برگزار شد

آئین نکوداشت و تجلیل از خادمان تیم های امدادی و درمانی اربعین حسینی جمعیت هلال احمر استان قم با حضور مسوولان کشوری و استانی، در تالار فرهنگیان قم برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مراسم نكوداشت خدمات 130 تن از نيروهاي تيم هاي امدادي، پزشكي جمعيت هلال احمر استان قم كه در ايام اربعين حسيني براي ارائه خدمات درماني به كشور عراق اعزام شده بودند با حضور جمعي از مسوولان ستادي سازمان حج و زيارت، امداد و نجات و مسولان استاني برگزار شد.
در اين مراسم كه به منظور تجليل از خدمات ارائه شده به 73 هزار زائر در ايام اربعين حسيني برگزار شده بود، مديرعامل جمعيت هلال احمر استان قم ضمن تقدير از خدمات ارائه شده توسط سفيران جمعيت هلال احمر قم در اربعين حسيني، اظهار كرد: تمام عوامل و دستگاه هاي خدماتي در كنار هم قرار گرفتند تا با همكاري بتوانند در خدمت زواري باشند كه زمينه ساز ظهور حضرت مهدي (عج) هستند.
وي با بيان اينكه پياده روي اربعين زمينه سازي براي ظهور است و خدمت به زائراني كه قرار است زمينه ساز تحقق وعده ي الهي باشند توفيق بزرگي است، تصريح كرد: گرچه بضاعت ما اندك بود اما تمام تلاش ها از مدت ها قبل با ارسال امكانات و تجهيزات صورت گرفت تا در كشور عراق بهترين خدمت ارائه شود، كه با توجه به اينكه سال اول اجراي اين طرح در اين سطح بود قطعا شاهد مشكلاتي بوديم، كه اميد داريم با فراهم شدن فرصت توفيق خدمت در سالهاي بعد، اين مسايل نيز مرتفع شود.
گل فشان با اشاره به اينكه خدمت در كشوري ديگر دشوار است و استان قم تنها استاني بود كه در بخش امدادي و درماني به صورت مستقل با موكب هاي ايراني همكاري مي كرد، افزود: تلاش و همكاري مركز پزشكي حج و زيارت و سازمان امداد و نجات كشور و پوشش اين اجتماع بزرگ يك امر الهي بود كه اميد داريم در آينده بتوانيم با استفاده از تجارب امسال خدمات كامل تري را ارائه نمائيم.
شاهين فتحي معاون عمليات سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر كشور يكي ديگر از مهمانان اين مراسم بود. وي كه در فرماندهي تيم هاي امدادي در كشور عراق را به عهده داشت، ضمن ابلاغ تقدير رئيس سازمان امداد و نجات از فعاليت هاي مجموعه جمعيت هلال احمر استان قم در اربعين حسيني، اظهار كرد: اميد داريم خدمات انجام گرفته در كشور عراق باقيات الصالحات براي تمام نيروهاي خدمت رسان در اين اجتماع بزرگ مردمي باشد.
وي با بيان اينكه امكانات و نيروي انساني ذيل مركز پزشكي حج و زيارت براي خدمت به مردم در كشور عراق گسيل شده بود افزود: توفيق خدمت رساني به زائران يكي از بي نظيرترين خدماتي بود كه مي توانست به اين شكل صورت بگيرد.
فتحي با اشاره به اينكه سرعت در عمليات و هماهنگي بين بخشي، خدمت بي نظيري را در اربعين حسيني 95 رقم زد، تصريح كرد: همواره اين آمادگي وجود داشت تا در شرايط عمليات و بحراني بتوانيم به مردم خدمت رساني كنيم، كه اين خدمت با توجه به حادثه تلخ حله با سرعت عمل نيروهاي توانمند محقق شد و ما توانستيم در كمتر از 48 ساعت مجروحين و شهدا را به ايران منتقل كنيم.
معاون عمليات سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر كشور ضمن تقدير از خدمات تيم هاي امدادي استان قم گفت: در بازديد از موكب هاي تحت پوشش خدمات جمعيت هلال احمر استان قم را ازنزديك ارزيابي كرديم و شاهد انظباط، كيفيت در انواع خدمات و تكريم شايسته زوار حسيني بوديم كه اين نوع خدمت رساني از سوي مجموعه جمعيت هلال احمر قم قابل تحسين است.
گفتني است، 130 تن از نيروهاي امدادي و پزشكي داوطلب در ايام اربعين حسيني سال جاري از سوي جمعيت هلال احمر استان قم به كشور عراق اعزام شده و در اين مدت به بيش از 73 هزار زائر خدمات امدادي و درماني ارائه كردند.


| شناسه مطلب: 65567




اربعين



نظرات کاربران