بی‌تجربگی مدیر کاروان زیارتی را به حبس کشید بی‌تجربگی مدیر کاروان زیارتی را به حبس کشید بی‌تجربگی مدیر کاروان زیارتی را به حبس کشید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بی‌تجربگی مدیر کاروان زیارتی را به حبس کشید بی‌تجربگی مدیر کاروان زیارتی را به حبس کشید بی‌تجربگی مدیر کاروان زیارتی را به حبس کشید بی‌تجربگی مدیر کاروان زیارتی را به حبس کشید بی‌تجربگی مدیر کاروان زیارتی را به حبس کشید

بی‌تجربگی مدیر کاروان زیارتی را به حبس کشید

«سید محمود» هر چند با شوق خدمت به زائران آستان آل‌الله اقدام به ثبت نام یک سفر زیارتی به عتبات عالیات می‌کند، اما بی‌تجربگی در خرید بلیت هواپیما او را با یک بدهی سنگینی روانه زندان کرد.

به گزارش ايسنا، وي يكي از مداحاني است كه بنا به درخواست اعضاي يك هيات هفتگي و با عنايت به سفرهاي مكرري كه در قالب ذاكر امام حسين (ع) به كشور عراق داشته است، در دهه اول ماه محرم دو سال پيش به عنوان مدير كاروان در معيت 40 متقاضي تصميم به انجام سفري به شهرهاي مذهبي نجف، كربلا و كاظمين مي‌كند.
پس از ثبت نام افراد، اين مداح نام‌آشنا در وقت مناسب، نسبت به انجام مقدمات اين سفر از جمله اخذ ويزا، خريد بليت هواپيما و رزرو هتل اقدام مي‌كند، اما در روز پرواز، متاسفانه به دليل تكميل نبودن مدارك تعداد زيادي از افراد اين كاروان، ويزاي زائرين از سوي سفارت كشور عراق صادر نشده و امكان سفر عاشقان حسيني به ناچار ميسر نمي‌شود.
در اين ميان وي به‌دليل قبول مسئوليت ثبت‌نام و تعهد انجام كارهاي اداري متحمل خسارتي سنگين جهت كنسل شدن بليت‌ها مي‌شود و در ادامه براي جبران اين مشكل و اعزام زائرين با پرواز بعدي (جايگزين) مجبور به قرض كردن مبلغي از جانب دوستان خود مي‌شود.
حال با گذشت مدت زيادي و عدم توفيق در بازگرداندن مبالغ بدهي «سيد محمود» بعد از مراجعات فراوان طلبكاران و عدم توفيق در دريافت حقوق با حكم جلب روانه يكي از زندان‌هاي مركزي كشور مي‌شود.
با عنايت به احراز ناتواني مالي اين مددجو پرونده 750 ميليون ريالي اين فرد اين روزها در ستاد ديه مطرح شده است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، با توجه به مشكلات متعدد كاروان هاي آزادبر، سازمان حج و زيارت بارها نسبت به اين گونه كاروان هاي هشدار داده است. گفتني است، زايران برخي از اين كاروان ها كه موفق به عزيمت به عتبات عاليات نيز مي شوند در آنجا دچار عدم پاسخگويي و رسيدگي قرار مي گيرند.


| شناسه مطلب: 65612




كربلا عتبات



نظرات کاربران