حرم رضوی در میلاد امام‌حسن‌عسکری(ع) غرق شادی و نور شد حرم رضوی در میلاد امام‌حسن‌عسکری(ع) غرق شادی و نور شد حرم رضوی در میلاد امام‌حسن‌عسکری(ع) غرق شادی و نور شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حرم رضوی در میلاد امام‌حسن‌عسکری(ع) غرق شادی و نور شد حرم رضوی در میلاد امام‌حسن‌عسکری(ع) غرق شادی و نور شد حرم رضوی در میلاد امام‌حسن‌عسکری(ع) غرق شادی و نور شد حرم رضوی در میلاد امام‌حسن‌عسکری(ع) غرق شادی و نور شد حرم رضوی در میلاد امام‌حسن‌عسکری(ع) غرق شادی و نور شد

حرم رضوی در میلاد امام‌حسن‌عسکری(ع) غرق شادی و نور شد

همزمان با میلاد امام حسن عسکری(ع) حرم مطهر رضوی غرق شادی و نور بود و از سوی آستان قدس رضوی برنامه های مولودی‌خوانی و جشن در این بارگاه معنوی برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، در مراسم جشن ميلاد امام حسن عسكري(ع) كه بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خميني(ره) برگزار شد، پس از قرائت زيارت امين الله، حجت‌الاسلام والمسلمين فرحزاد به ايراد سخنراني پرداخت.
وي با اشاره به اينكه صلوات فرستادن داراي آثار و بركات زيادي است، اظهار كرد: رسيدن به مقام دوستي با خدا، يكي از بركات ذكر صلوات است. از امام هادي(ع) نقل شده است كه مي فرمايند: خداوند متعال حضرت ابراهيم(ع) را بخاطر اينكه مداومت بر ذكر صلوات داشتند، به مقام خليل اللهي رساند.
اين استاد حوزه با تاكيد بر عدم نااميدي در دعا كردن، عنوان كرد: متاسفانه برخي از افراد بخاطر اينكه در ظاهر حاجتشان به اجابت نرسيده است، عبادت، مناجات و نماز را ترك مي كنند، در حالي كه نااميدي از رحمت خداوند بدترين گناه بوده و حالت بي ارزشي و افسردگي براي انسان ايجاد مي كند.
وي افزود: هر آنچه كه از سوي خداوند براي انسان مي رسد، زيباست و مومن واقعي هيچ وقت از قضاء و قدر الهي هراس ندارد، چون مي داند هر آنچه كه از خالق هستي مي رسد به مصلحتش مي باشد.
حجت الاسلام فرحزاد تاكيد كرد: مومنان افزون بر خوش بيني به خداوند، بايد به اقوام و ديگران نيز خوش بين باشند، البته در جايي كه اهل تقوا كم هستند انسان بايد با احتياط عمل كند.
شايان ذكراست ، در ادامه اين برنامه گروه تواشيح ثارالله به سرودخواني و يكي ازمداحان در مدح و منقبت امام حسن عسكري(ع) به مديحه سرايي پرداختند.
اين گزارش حاكي است ويژه برنامه اي هم براي روز ميلاد از ساعت 10 صبح با سخنراني حجت الاسلام اسلامي فر در رواق امام خميني(ره) آغاز و تا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با مداحي و مولودي‌خواني مداحان ادامه داشت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران