استاندار سمنان: عظمت راهپیمایی اربعین در تاریخ دنیا بی‌نظیر است استاندار سمنان: عظمت راهپیمایی اربعین در تاریخ دنیا بی‌نظیر است استاندار سمنان: عظمت راهپیمایی اربعین در تاریخ دنیا بی‌نظیر است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استاندار سمنان: عظمت راهپیمایی اربعین در تاریخ دنیا بی‌نظیر است استاندار سمنان: عظمت راهپیمایی اربعین در تاریخ دنیا بی‌نظیر است استاندار سمنان: عظمت راهپیمایی اربعین در تاریخ دنیا بی‌نظیر است استاندار سمنان: عظمت راهپیمایی اربعین در تاریخ دنیا بی‌نظیر است استاندار سمنان: عظمت راهپیمایی اربعین در تاریخ دنیا بی‌نظیر است

استاندار سمنان: عظمت راهپیمایی اربعین در تاریخ دنیا بی‌نظیر است

محمدرضا خباز استاندار سمنان با اشاره به اینکه عظمت راهپیمایی اربعین در تاریخ دنیا بی‌نظیر است؛ از برنامه‌ریزی جدید برای اعزام‌های اربعین در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاري تسنيم از سمنان، محمدرضا خباز در آئين تجليل از خادمان اربعين استان سمنان در تالار همايش‌هاي جمعيت هلال‌احمر استان سمنان اظهار داشت: خداوند زائران اباعبدالله الحسين (ع) را به زائران و ميهمانان خانه‌اش برتري داده است.
وي با اشاره به اينكه تنها ارتباط مؤثر با خداوند براي انسان مي‌ماند تصريح كرد: حضور ميليوني زائرين و شيفتگان اباعبدالله الحسين (ع) در اربعين در تاريخ بشريت بي‌نظير است.
استاندار سمنان خادمي براي اهل‌بيت عصمت و طهارت را اوج عزت و سربلندي براي انسان‌ها دانست و افزود: بايد فرهنگ حسيني را به ديگر نسل‌ها و به‌ويژه ديگر مسلمانان جهان منتقل كنيم.
خباز با اشاره به دائمي شدن فعاليت ستاد‌هاي اربعين در استان سمنان به‌صورت دائمي ايجادشده است افزود: بر اساس برنامه‌ريزي انجام‌شده فرمانداران در شهرستان‌ها مسئول اجراي مقدمات و پيگيري امور مربوط به اين مهم شده‌اند.
وي با تأكيد بر لزوم تمركززدايي در ارائه خدمات و اداره كشور از پذيرش اين مهم در دولت خبر داد و بيان كرد: اين مهم سبب افزايش كيفيت در اداره خدمات خواهد شد.
به گفته استاندار سمنان با انعقاد تفاهم‌نامه ميان مسئولان دولت و ستاد اربعين كشور از سال آينده اعزام زائران به‌صورت انفرادي ممنوع بوده و اين اعزام‌ها در قالب كاروان‌هاي زيارتي همراه با روحاني و مبلغ برنامه‌ريزي‌شده است.
خباز با اشاره به برگزاري راهپيمايي عظيم اربعين گفت: اين حركت خودجوش شيعيان و رهروان رسول‌الله در اربعين حسيني به سبب عشق و علاقه به سرور و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع) هرساله صورت مي‌گيرد.
وي بابيان اينكه امام حسين (ع) موردعلاقه تمام انسان‌ها و بشريت هستند عنوان كرد: امام حسين (ع) خود را فداي بشريت كردند و امروز نيز مردم با عشق و علاقه فراوان در پياده‌روي اربعين حضوري گسترده دارند.
استاندار سمنان اين حضور را پاسخ مردم به نداي هل من ناصر امام حسين دانست و با اشاره به كيفيت به برپايي موكب استان سمنان ويژه اربعين حسيني در كربلا و نجف تصريح كرد: بعد از هفته دولت از موكب‌هاي استان سمنان در كشور عراق ديدن كرديم.
خباز با اشاره به اينكه در اين بازديدها شرايط اعزام نيروها از نزديك موردبررسي قرار گرفت گفت: با رايزني‌هايي كه با استاندار نجف صورت گرفت شرايط خدمت‌رساني به نسبت سال‌هاي قبل بسيار بهتر انجام شد.
وي بابيان اينكه اقدامات و فعاليت‌هاي ستاد اربعين سلسله مراتبي نيست تصريح كرد: عشق و علاقه به سيد و سالار شهيدان و ساير ائمه سبب مي‌شود كه باانگيزه در اربعين حسيني فعاليت كرد.
استاندار سمنان بابيان اينكه خادمان حسيني در نزد خداوند جايگاه رفيعي دارند تصريح كرد: خادمان اربعين حسيني با عشق و علاقه فعاليت كردند.


| شناسه مطلب: 65688




اربعين



نظرات کاربران