قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر در جلسه روحانیون در کربلا قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر در جلسه روحانیون در کربلا قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر در جلسه روحانیون در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر در جلسه روحانیون در کربلا قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر در جلسه روحانیون در کربلا قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر در جلسه روحانیون در کربلا قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر در جلسه روحانیون در کربلا قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر در جلسه روحانیون در کربلا

قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر در جلسه روحانیون در کربلا

جلسه روحانیون کاروان های عتبات عالیات در کربلا برگزار و پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در حج و زیارت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان بیانیه جلسه قرائت شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، حجت الاسلام محمدحسين عسكري در ابتداي اين جلسه پيام تسليت حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر را قرائت كرد.
حجت الاسلام عسكري در ادامه با اشاره به برگزاري جلسات متعدد بعثه در حرمين حضرت ابوالفضل و امام حسين و خيمه گاه بر لزوم اطلاع رساني به زوار از سوي روحانيون براي برگزاري باشكوهتر اين مراسمات تاكيد كرد.
مسئول فرهنگي دفتر نمايندگي بعثه رهبري در كربلا خطاب به روحانيون كاروان ها اظهار داشت: زائران را نسبت به برنامه هاي بعثه و قبرخي رفتارهاي نادرست توجيه كنيد .
وي با اشاره به حضور بانوان مبلغه افزود: بانوان مبلغه در حرم هاي شريف، خيمه گاه و هتل ها حضور دارند و پاسخگوي مسايل مبتلابه بانوان هستند و نسبت به برخي رفتارهاي ناپسند مانند نوحه خواني با صداي بلند تذكر مي دهند.




نظرات کاربران