پذیرایی خادمان حسینی(ع) از زائران عتبات عالیات پذیرایی خادمان حسینی(ع) از زائران عتبات عالیات پذیرایی خادمان حسینی(ع) از زائران عتبات عالیات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پذیرایی خادمان حسینی(ع) از زائران عتبات عالیات پذیرایی خادمان حسینی(ع) از زائران عتبات عالیات پذیرایی خادمان حسینی(ع) از زائران عتبات عالیات پذیرایی خادمان حسینی(ع) از زائران عتبات عالیات پذیرایی خادمان حسینی(ع) از زائران عتبات عالیات

پذیرایی خادمان حسینی(ع) از زائران عتبات عالیات


پذیرایی از زائران حرم امام حسین و حضرت ابوالفضل(علیهما السلام) یکی از کارهای روزانه کسانی است که خود را خادم زوار امام حسین می دانند و به عشق اباعبدالله در سه وعده از زوار پذیرایی می کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، هر هفته تعداد زيادي از كاروان هاي تحت اشراف سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري وارد كربلاي معلي مي شوند تا به پابوس آقا بروند و در اين ميان عده اي با افتخار به پذيرايي از آنان مشغول اند تا زوار بهتر بتوانند از فرصت زيارت بهره ببرند.
آشپزهايي كه افتخار خود را خدمت به زوار امام حسين مي دانند و معتقدند عشق به امام حسين(ع) خستگي ها را از تن مي زدايد. تصاوير زير گوياي بخشي از خدمات اين قشر زحمتكش است.


| شناسه مطلب: 65759




كربلا عتبات



نظرات کاربران