جلسه روحانیون و مداحان در نجف اشرف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان در نجف اشرف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان در نجف اشرف برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه روحانیون و مداحان در نجف اشرف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان در نجف اشرف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان در نجف اشرف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان در نجف اشرف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان در نجف اشرف برگزار شد

جلسه روحانیون و مداحان در نجف اشرف برگزار شد

جلسه روحانیون و مداحان در نجف با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجفی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، در اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در سخنان كوتاهي با بيان نقش روحانيون و مداحان در كاروان ها تصريح كرد: بايد تلاش كرد كه زائران از فرصت سفر به عتبات بيشترين بهره معنوي را ببرند.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق با اشاره به اينكه اكثر كارها در عرصه عمل دچار كمبودهايي مي شود، افزود: مهم آن است كه بتوانيم به سمت تعالي پيش برويم.
درادامه اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين علم الهدي مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا از حاضران خواست دو مطلب را از امير المومنين (ع) درخواست كنند يكي علم و دوم معرفت الهي.
وي رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را تسليت گفت و مجاهدتهاي اين عالم بزرگ و يار و ياور امام و رهبر معظم انقلاب اسلامي را در قبل و بعد از انقلاب اسلامي يادآور شد.
وي با اشاره به اينكه لباس مقدس روحانيت موهبتي از طرف خداوند به شما عزيزان است، افزود: بايد قدر آن را بدانيد و حرمت آن را حفظ كنيد.
حجت الاسلام والمسلمين علم الهدي اضافه كرد: مهمترين مطلبي كه بايد شما عزيزان در نظر داشته باشيد عملي كردن سياست هاي بعثه مقام معظم رهبري است .
علم الهدي با اشاره به روايت «كُونوا دُعاةً لِلنّاسِ بِغَيرِ اَلسِنَتِكُم لِيَرَوا مِنكُم الوَرَعَ وَ الاِجتِهادَ والصَّلوةَ وَ الخَيرَفَاِنَّ ذَلك داعِيَةٌ از امام صادق (ع) اظهار داشت: مردم را طبق فرموده حضرت مي توان با عمل صحيح به سمت خدا دعوت كرد .
حجت الاسلام اسماعيلي رابط بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف نيز دراين جلسه حضور حداكثري زائرين در مراسم نماز جمعه و تاكيد مسئول دفتر نمايندگي بعثه در نجف اشرف در خصوص اين موضوع را يادآور شد.
وي افزود: خداوند را به جهت بهره بردن از فضايل معنوي اهل بيت در اين اماكن مقدس و از اينكه دوستان وظايفشان را به درستي انجام مي دهند، شاكريم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران