جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها برگزار شد

جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها برگزار شد

جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها با حضور نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، در اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني نماينده بعثه رهبري در عراق به تبيين اهميت علم و سوال و پرسش پرداخت و احكام نماز مسافر بيان كرد.
اين جلسه با سخنراني حجت الاسلام والمسلمين حسين بهجتي مسئول دفتر نمايندگي بعثه دركربلا درباره لزوم توجه روحانيون به رفتارشات در طول سفر معنوي عتبات عاليات ادامه يافت.
سپس حجت الاسلام والمسلمين ابوالفضليان رابط بعثه در كربلا در سخناني تبعيت از سياست هاي بعثه و ترغيب زوار به حضور در برنامه هاي فرهنگي بعثه را از ديگر وظايف روحانيون داسنت .
وي تصريح كرد: رعايت شان روحانيت يكي از مهمترين كارهايي است كه روحانيون كاروان ها بايد مراعات كنند.
ابوالفضليان با قدرداني از روحانيون موفق كاروان ها بيان كرد: مديريت فرهنگي كاروان با روحاني آن است و بايد تلاش خود را براي تاثيرگذاري بر مخاطب بكار ببندد كه از جمله آن راهنمايي زائران براي حضور در سخنراني و مداحي حرم امام حسين و حضرت ابوالفضل همچنين روايتگري در خيمه گاه است.
همچنين حجت الاسلام والمسلمين عسكري مسئول فرهنگي دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا نيز با اشاره به اينكه بعثه دو رسالت اصلي بعهده دارد، اظهار داشت : اين رسالت ها نطارت بر حسن اجراي عمليات زيارت و فعاليت هاي فرهنگي است و درخواست داريم روحانيون خود را خادم امام حسين و حضرت ابوالفضل بدانند و در برنامه هاي فرهنگي فعالانه حضور داشته باشند.
وي تاكيد كرد: تشكيل جلسات متمركز در ايران و قبل از سفر در آماده سازي زائر براي بهره گيري معنوي بيشتر بسيار مهم است و آن را جدي بگيريد.




نظرات کاربران