عربستان: برای بهبود روابط با ایران به واسطه نیازی نداریم عربستان: برای بهبود روابط با ایران به واسطه نیازی نداریم عربستان: برای بهبود روابط با ایران به واسطه نیازی نداریم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عربستان: برای بهبود روابط با ایران به واسطه نیازی نداریم عربستان: برای بهبود روابط با ایران به واسطه نیازی نداریم عربستان: برای بهبود روابط با ایران به واسطه نیازی نداریم عربستان: برای بهبود روابط با ایران به واسطه نیازی نداریم عربستان: برای بهبود روابط با ایران به واسطه نیازی نداریم

عربستان: برای بهبود روابط با ایران به واسطه نیازی نداریم

وزیر مشاور دولت عربستان در امور خلیج فارس، در واکنش به تلاش‌های «ابراهیم الجعفری» برای نزدیکی بین عربستان و ایران، گفت: برای بهبود روابط، نیازی به واسطه نیست و تهران می‌داند که باید چه کار کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از فارس، «ثامر السبهان» وزير مشاور دولت عربستان در امور خليج فارس در واكنش به تلاش‌هاي «ابراهيم الجعفري» وزير خارجه عراق براي واسطه‌گري ميان تهران و رياض، با ابراز بي اطلاعي از اين اقدامات؛ گفت: عربستان نيازي به وساطت براي بهبود روابط با ايران را ندارد.
وي در گفت‌وگو با روزنامه الحيات عربستان، ادامه داد: ما چيزي درباره وجود نامه‌ها براي وساطت بين رياض و تهران نمي‌دانيم و عربستان نيازي به وساطت با ايران ندارد.
السبهان افزود: ايراني‌ها اگر مي‌خواهند روابط شان با ممكلت سعودي بهبود يابد، خودشان مي‌دانند كه چه كاري براي انجام دادن، لازم است.
خبرگزاري رويترز روز گذشته اعلام كرد كه «ابراهيم الجعفري» وزير خارجه عراق در مصاحبه با تلويزيون ايران گفته است كه در طول يك سال گذشته بارها پيام‌هاي شفاهي ميان تهران و رياض را رد و بدل كرده است و تلاش‌ مي‌كند تا رابطه دو كشور بهبود يابد.




نظرات کاربران