تاکید آیت‎الله‌ سبحانی بر صدور آثار فاخر دینی به سراسر جهان تاکید آیت‎الله‌ سبحانی بر صدور آثار فاخر دینی به سراسر جهان تاکید آیت‎الله‌ سبحانی بر صدور آثار فاخر دینی به سراسر جهان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید آیت‎الله‌ سبحانی بر صدور آثار فاخر دینی به سراسر جهان تاکید آیت‎الله‌ سبحانی بر صدور آثار فاخر دینی به سراسر جهان تاکید آیت‎الله‌ سبحانی بر صدور آثار فاخر دینی به سراسر جهان تاکید آیت‎الله‌ سبحانی بر صدور آثار فاخر دینی به سراسر جهان تاکید آیت‎الله‌ سبحانی بر صدور آثار فاخر دینی به سراسر جهان

تاکید آیت‎الله‌ سبحانی بر صدور آثار فاخر دینی به سراسر جهان

آیت‌الله جعفر سبحانی، از مراجع تقلید بر لزوم صدور آثار فاخر فرهنگ دینی به سراسر جهان تاکید کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آيت‌الله جعفر سبحاني مرجع تقليد در آيين رونمايي از آثار قرآني در قم گفت: قرآن داراي ويژگي خاصي است كه علاوه‌بر همه فهم بودن، موضوعاتي مطرح مي‎كند كه فلاسفه بزرگ بايد در خصوص آن به بحث بنشينند.وي افزود: قالب كتاب‌ها براي صنف خاصي نوشته مي‎شود، ولي قرآن براي هدايت همه است؛ داستان‌ها و قصه‌هاي قرآن يكي از بخش‎هاي قرآن است؛ تفاوت اين قصص آن است كه اين داستان‎ها ساختگي نيست.
اين مرجع تقليد بيان كرد: در مطالعه رمان مي‎دانيم كه اين قصه ساختگي است، پس اثر آن كمتر است؛ ولي وقتي كه متوجه باشيم كه يك قصه داراي حقيقت عظيم است، توجهات به آن جلب مي‎شود.
سبحاني اظهار كرد: قرآن كريم منعكس‌كننده متن واقعي است و به همين خاطر اثر آن بيشتر است و نمي‎توان داستان‎هاي ديگر را با آن مقايسه كرد.
وي گفت: در انتشار كتب به ويژه كتب قرآني بايد سعي كرد كه اين ترجمه‎ها به بهترين شكل انجام شود تا خللي از حيث موضوعي در آن نباشد.
اين مرجع تقليد بيان كرد: اين گونه آثار هنري قرآني نبايد در مدار بسته منتشر شوند، بلكه بايد از مرزهاي ايران برون رفته و در اختيار تمام مردم دنيا قرار گيرد.
مرجع : خبرگزاري ايسنا




مطالب مرتبط

نظرات کاربران