اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در شانزدهمین دوره آغاز شد اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در شانزدهمین دوره آغاز شد اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در شانزدهمین دوره آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در شانزدهمین دوره آغاز شد اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در شانزدهمین دوره آغاز شد اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در شانزدهمین دوره آغاز شد اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در شانزدهمین دوره آغاز شد اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در شانزدهمین دوره آغاز شد

اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در شانزدهمین دوره آغاز شد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در شانزدهمین دوره خبر داد و گفت: آغازعملیات شانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، روز جمعه اول بهمن ماه سال ۹۵ از استان فارس خواهد بود و تا اردیبهشت ماه ۹۶، اعزام‌ها ادامه دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدرضا فقيهي؛ رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از آغاز اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات در شانزدهمين دوره خبر داد و گفت: آغازعمليات شانزدهمين دوره اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات، روز جمعه اول بهمن ماه سال ۹۵ از استان فارس خواهد بود و تا ارديبهشت ماه ۹۶، اعزام‌ها ادامه دارد.
وي در خصوص تعداد دانشگاهياني كه در اين دوره به عتبات اعزام مي شوند، گفت: بيش از ۸۲ هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور در اين دوره متقاضي تشرف به عتبات بودند كه از آن ميان بيش از ۱۶ هزار دانشگاهي به عتبات عاليات اعزام مي شوند.
فقيهي گفت: ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با همكاري بعثه مقام معظم رهبري، سازمان حج و زيارت و شركت شمسا در عراق، براي حضور دانشگاهيان در عتبات برنامه هاي فرهنگي گسترده اي را پيش بيني كرده است كه از زمان ورود دانشگاهيان به عراق اين برنامه ها آغاز خواهد شد.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: قبل از اعزام به زائرين دانشگاهي يك بسته فرهنگي داده خواهد شد كه در شهر نجف اشرف و كربلاي معلي از اين بسته فرهنگي سوالاتي در قالب مسابقه طرح و اجرا مي گردد.
وي ادامه داد: همايش احلي من العسل و حر شناسي در كربلا و در نجف بازديد از بيت امام (ره)، كتابخانه علامه اميني،زيارت مقام صافي صفا ، نجف شناسي و بازديد از اماكن مذهبي و تاريخي آن را براي زائرين دانشگاهي اعزامي به عتبات خواهيم داشت.
فقيهي گفت:پروازهاي هوايي بخشي به مقصد نجف و بخشي بغداد خواهد بود كه پروازهاي بغداد ابتدا به كاظمين، كربلا و بعد به نجف اعزام مي شوند و پروازهاي نجف، ابتدا نجف، كربلا و سپس به كاظمين مشرف مي‌شوند.گروه‌هاي زميني هم ابتدا به نجف اشرف و سپس كربلاي معلا و بعد هم به كاظمين اعزام مي شوند .
وي افزود: در اين دوره براي تمامي زائران عتبات دانشگاهيان وام يك و يك و نيم ميليون توماني بانك ملت را در نظر گرفته‌ايم كه قرض الحسنه و كارمزد آن ۴ درصد است.


| شناسه مطلب: 65900




دانشگاه عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران