بررسی روند آماده سازی هتل ها برای پذیرایی از زائران عتبات دانشگاهیان بررسی روند آماده سازی هتل ها برای پذیرایی از زائران عتبات دانشگاهیان بررسی روند آماده سازی هتل ها برای پذیرایی از زائران عتبات دانشگاهیان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بررسی روند آماده سازی هتل ها برای پذیرایی از زائران عتبات دانشگاهیان بررسی روند آماده سازی هتل ها برای پذیرایی از زائران عتبات دانشگاهیان بررسی روند آماده سازی هتل ها برای پذیرایی از زائران عتبات دانشگاهیان بررسی روند آماده سازی هتل ها برای پذیرایی از زائران عتبات دانشگاهیان بررسی روند آماده سازی هتل ها برای پذیرایی از زائران عتبات دانشگاهیان

بررسی روند آماده سازی هتل ها برای پذیرایی از زائران عتبات دانشگاهیان

همزمان با آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در شانزدهمین دوره،هتل های نجف اشرف و کربلای معلی برای ورود زائران دانشگاهی آماده می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، همزمان با آغاز اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات در شانزدهمين دوره،هتل هاي نجف اشرف و كربلاي معلي براي ورود زائران دانشگاهي آماده مي شود.
در آغازين ساعات شانزدهمين دوره اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات، با تلاش مسئولين سازمان حج و زيارت،شركت شمسا و ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در ايران و پيگيري نمايندگان ستاد در نجف اشرف و كربلاي معلي، هتل هاي مورد نظر جهت استقرار زوار دانشگاهي، اساتيد و دانشجويان آماده مي شود.
روز گذشته رضا همداني نماينده ستاد درعراق و احمدرضا خدابخشيان نماينده ستاد در نجف اشرف به عراق رفتند تا از روند آماده سازي هتل هاي دانشگاهي در اين شهرهاي مقدس بازديد كنند.
در اولين روز شانزدهمين دوره اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات، يك كاروان از دانشگاهيان استان فارس به صورت هوايي راهي عتبات مي شوند.
اعزام دانشگاهيان به عتبات از روز جمعه اول بهمن ماه سال جاري آغاز و تا ارديبهشت ماه ۹۶ ادامه خواهد يافت و در اين مدت بيش از ۱۶۰۰۰ نفر از دانشگاهيان سراسر كشور به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.


| شناسه مطلب: 65901




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران