شانتاژ خبری مقام صهیونیست از انتقال برخی سفارت خانه های خارجی به قدس اشغالی شانتاژ خبری مقام صهیونیست از انتقال برخی سفارت خانه های خارجی به قدس اشغالی شانتاژ خبری مقام صهیونیست از انتقال برخی سفارت خانه های خارجی به قدس اشغالی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شانتاژ خبری مقام صهیونیست از انتقال برخی سفارت خانه های خارجی به قدس اشغالی شانتاژ خبری مقام صهیونیست از انتقال برخی سفارت خانه های خارجی به قدس اشغالی شانتاژ خبری مقام صهیونیست از انتقال برخی سفارت خانه های خارجی به قدس اشغالی شانتاژ خبری مقام صهیونیست از انتقال برخی سفارت خانه های خارجی به قدس اشغالی شانتاژ خبری مقام صهیونیست از انتقال برخی سفارت خانه های خارجی به قدس اشغالی

شانتاژ خبری مقام صهیونیست از انتقال برخی سفارت خانه های خارجی به قدس اشغالی

در حالی که هیچگونه نشانه ای از انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی مشاهده نمی شود، یوال اشتاینس وزیر زیر ساخت های رژیم صهیونیستی مدعی شد که با انتقال سفارت خانه آمریکا به قدس، کشورهای دیگر نیز تشویق به این کار خواهند شد.

به گزارش مركز اطلاع رساني فلسطين، اشتاينس ابراز اميدواري كرد كه ترامپ به وعده خود عمل كند.
وي گفت: همه ما مي دانيم چه مسئوليت سنگيني بر دوش ترامپ است، اما اميدواريم او با شجاعت! و جديت كامل اين اقدام را صورت دهد.
وزير رژيم صهيونيستي ادعا كرد كه آمريكا اولين كشوري خواهد بود كه سفارت خود را به قدس انتقال مي دهد و پس از آن ديگر كشورها نيز دست به چنين اقدامي مي زنند.
وعده تبليغاتي ترامپ مبني بر انتقال سفارت آمريكا از تل آويو به قدس اشغالي با مخالفت شديد فلسطينيان مواجه شده و روز گذشته (جمعه) ساكنان بيت لحم تصاوير دونالد ترامپ را به آتش كشيدند.
اقدام فلسطينيان همزمان با برگزاري مراسم سوگند «دونالد ترامپ» رييس جمهوري آمريكا، در اعتراض به رويكرد جديد و تصميم براي انتقال سفارت اين كشور از تل آويو به بيت المقدس صورت گرفت و ساكنان بيت لحم با تجمع در ورودي بخش شمالي اين شهر، عكس هاي وي را به آتش كشيدند.
در پي اين اقدام نظاميان رژيم اشغالگر قدس براي متفرق كردن آنها به زور متوسل شدند.
اظهارات جنجالي ترامپ درباره انتقال سفارت آمريكا به بيت المقدس تاكنون با واكنش هاي بسيار شديد مقام هاي فلسطيني و برخي كشورهاي اسلامي روبه رو شده است.
رژيم صهيونيستي در سال 1967 ميلادي ميلادي در جنگ با عرب ها نيمي از بيت المقدس را تصرف كرد و آن را در سال 1980 ميلادي به سرزمين هاي اشغالي ملحق كرد.
آمريكا و ديگر كشورهاي عضو سازمان ملل اين الحاق را به رسميت نمي شناسند و به همين دليل بيت المقدس مساله اصلي است كه بايد در گفت وگوهاي صلح با فلسطيني ها حل شود.


| شناسه مطلب: 65917




فلسطين



نظرات کاربران