مسجدالاقصی همچنان در معرض بغض صهیونیست‌ها مسجدالاقصی همچنان در معرض بغض صهیونیست‌ها مسجدالاقصی همچنان در معرض بغض صهیونیست‌ها بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسجدالاقصی همچنان در معرض بغض صهیونیست‌ها مسجدالاقصی همچنان در معرض بغض صهیونیست‌ها مسجدالاقصی همچنان در معرض بغض صهیونیست‌ها مسجدالاقصی همچنان در معرض بغض صهیونیست‌ها مسجدالاقصی همچنان در معرض بغض صهیونیست‌ها

مسجدالاقصی همچنان در معرض بغض صهیونیست‌ها

ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست روز چهارشنبه در ادامه اقدام‌های توهین‌آمیز خود علیه مسلمانان، با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.

پايگاه خبري فلسطين اليوم نوشت: 108 شهرك‌نشين صهيونيست با تشكيل چند گروه كوچگ از طرف باب المغاربه به سمت مسجد الاقصي حمله‌ور شدند.
اين شهرك‌نشينان در ميان تدابير شديد امنيتي نيروهاي ويژه رژيم صهيونيستي وارد صحن‌ها و محوطه‌هاي مسجد الاقصي شدند و در اقدامي هتاكانه در آن شروع به گشت‌زني كردند. به گفته منابع مطلع، مسئولان رژيم صهيونيستي همچنين مانع ورود بسياري از اهالي شهر قدس از جمله زنان فلسطيني به مسجد الاقصي شدند.
مسجد الاقصي روزانه شاهد يورش شهرك‌نشينيان صهيونيست به مكان مقدس است.
رژيم صهيونيستي علاوه بر مردان بسياري از زنان ساكن قدس را نيز در فهرست ويژه قرار داده و مانع از ورود آنان به مسجدالاقصي به منظور عبادت مي‌شود، اما در مقابل هر روز زمينه را براي تعرض شهرك‌نشينان تندرو به اين مكان مقدس مسلمانان فراهم مي‌كند.
شهروندان فلسطيني به منظور مقابله با يورش‌هاي مكرر شهرك‌نشينان صهيونيست به «مسجد الاقصي» به شيوه‌هاي مختلف سعي مي‌كنند، مانع اقدامات تخريبي صهيونيست‌ها شوند كه در اين راه در برخي اوقات به ناچار با نظاميان اين رژيم درگير و دست به عمليات شهادت‌طلبانه مي‌زنند.


| شناسه مطلب: 66009




فلسطين مسجدالاقصي



نظرات کاربران