خانواده قربانیان حادثه پلاسکو به عتبات دعوت شدند خانواده قربانیان حادثه پلاسکو به عتبات دعوت شدند خانواده قربانیان حادثه پلاسکو به عتبات دعوت شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خانواده قربانیان حادثه پلاسکو به عتبات دعوت شدند خانواده قربانیان حادثه پلاسکو به عتبات دعوت شدند خانواده قربانیان حادثه پلاسکو به عتبات دعوت شدند خانواده قربانیان حادثه پلاسکو به عتبات دعوت شدند خانواده قربانیان حادثه پلاسکو به عتبات دعوت شدند

خانواده قربانیان حادثه پلاسکو به عتبات دعوت شدند

استاندار نجف اشرف از خانواده شهدای آتش نشان و خانواده های داغ دیده در حادثه ساختمان پلاسکو برای زیارت عتبات عالیات دعوت کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج از استانداري تهران، سيدجوادالياسري استاندار نجف در ديدار با سيدحسن هاشمي استاندار تهران افزود: مردم و مسئولان شهر نجف ؛حادثه ساختمان پلاسكو را به مردم و دولت ايران تسليت قلبي مي گويند.
وي در ادامه ضمن تقدير از تلاش هاي جمهوري اسلامي ايران در بازسازي و توسعه عتبات عاليات عراق اظهار كرد: اقدامات لازم براي توسعه صحن حضرت زهرا(س) را پيگير هستيم و بسترهاي مناسبي در بخش هاي كشاورزي و صنعتي در نجف براي همكاري با استان تهران وجود دارد.
استاندار نجف از اتخاذ تسهيلات و امكانات براي سرمايه گذاري در نجف براي ايرانيان خبر داد و عنوان كرد: سرمايه گذاران ايراني به دليل پشتيباني هميشگي ايران از عراق در اولويت حمايت از سوي دولت عراق قرار دارند.
براساس اين گزارش، حل مشكلات حمل و نقل، بهداشت و درمان و مشكلات فرودگاه نجف و خدمت رساني ويژه به زائران ايام اربعين حسيني از جمله موضوعات مطرح شده دراين ديدار بود.


| شناسه مطلب: 66019




عتبات



نظرات کاربران