یزد رتبه برتر ارائه خدمات به زائران اربعین یزد رتبه برتر ارائه خدمات به زائران اربعین یزد رتبه برتر ارائه خدمات به زائران اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یزد رتبه برتر ارائه خدمات به زائران اربعین یزد رتبه برتر ارائه خدمات به زائران اربعین یزد رتبه برتر ارائه خدمات به زائران اربعین یزد رتبه برتر ارائه خدمات به زائران اربعین یزد رتبه برتر ارائه خدمات به زائران اربعین

یزد رتبه برتر ارائه خدمات به زائران اربعین

استاندار یزد گفت:طبق گزارش ها و ارزیابی های انجام شده از سوی وزارت کشور ، استان یزد در ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی رتبه برتر را به دست آورده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از تابناك يزد ،سيد محمد ميرمحمدي در نشست ستاد هماهنگي اربعين حسيني با تسليت شهادت شهداي آتش‌نشان افزود: زائران ايراني به ويژه زائران يزدي در روز اربعين امسال حضور بسيار گسترده‌اي داشتند و اقدام هاي انجام شده توسط اعضاي ستاد اربعين حسيني استان به اين عزيزان قابل تقدير است.
وي ادامه داد: نقش صدا و سيما و رسانه‌هاي گروهي استان نيز در رابطه با اطلاع‌رساني مناسب برنامه‌هاي اربعين حسيني و تشويق مردم براي حضور در عتبات عاليات بسيار مهم بود و اينكه مردم مي‌توانستند با برنامه‌هاي زندۀ شبكه تابان در آن حال و هواي حرم حضرت امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) قرار گيرند، بسيار لذت‌بخش بود.
استاندار يزد ، تأمين امكانات رفاهي زائران در ايام اربعين حسيني و نظارت بر اين اقدام ها را نيز مناسب دانست و افزود: اين نظارت دقيق در ارتباط با تأمين و توزيع غذاي سالم و كاملأ بهداشتي نيز انجام شد.
ميرمحمدي خاطرنشان كرد: هيچ كار و چيزي بهتر از خدمت به مردم نيست ، براي خدمت بهتر به زائران بايد روحيۀ بسيار بالايي داشت و همين روحيۀ بالا موجب شد يزد طبق ارزيابي‌هاي وزارت كشور اين رتبه را كسب كند.
همچنين مديركل دفتر امنيتي و انتظامي استانداري و دبير ستاد هماهنگي اربعين حسيني استان نيز در اين نشست از دائمي شدن اين ستاد در سراسر كشور خبر داد و گفت: لازم است ستاد هماهنگي اربعين حسيني در تهران به رياست وزير كشور و در استان‌ها به رياست استانداران در طول سال جلسه هماهنگي داشته باشند.
محمدحسين امامي افزود: تجربه‌ سال‌هاي گذشته براي اعضاي ستاد و دست‌اندركاران مراسم اربعين حسيني سرمايه بسيارخوبي است و بايد براي ارائه خدمات بهتر به زائران در سال‌هاي آينده از اين تجربيات استفاده كرد.
در ادامه اين نشست مسئولان كميته‌هاي زيرمجموعۀ ستاد به ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در اربعين امسال پرداختند و در رابطه با برنامه‌هاي آينده ستاد هماهنگي اربعين حسيني استان هم‌انديشي شد.


| شناسه مطلب: 66025




يزد اربعين



نظرات کاربران