پلمب 5 شرکت زیارتی غیرمجاز در خراسان‌شمالی پلمب 5 شرکت زیارتی غیرمجاز در خراسان‌شمالی پلمب 5 شرکت زیارتی غیرمجاز در خراسان‌شمالی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پلمب 5 شرکت زیارتی غیرمجاز در خراسان‌شمالی پلمب 5 شرکت زیارتی غیرمجاز در خراسان‌شمالی پلمب 5 شرکت زیارتی غیرمجاز در خراسان‌شمالی پلمب 5 شرکت زیارتی غیرمجاز در خراسان‌شمالی پلمب 5 شرکت زیارتی غیرمجاز در خراسان‌شمالی

پلمب 5 شرکت زیارتی غیرمجاز در خراسان‌شمالی

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان‌شمالی از پلمب پنج شرکت زیارتی غیر مجاز در استان خبرداد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايسنا، محمد قاصري اظهار كرد: تاكنون 10 شركت زيارتي غيرمجاز كه بدون كسب مجوزهاي لازم اقدام به اعزام زائر به عتبات عاليات مي‌كنند، شناسايي شده‌اند.
وي ادامه داد: افراد در اين شركت هاي غيرمجاز كه بيشتر در مغازه‌ هايي همانند عكاسي مستقر هستند با چهار ميليون و 600 هزار ريال اقدام به جذب زائر مي‌كنند.
قاصري با اشاره به تبليغات گسترده اين افراد در اعزام زائرين به عتبات عاليات با كمترين هزينه، افزود: اين افراد به صورت كاملا غيرقانوني، بدون هيچ امكاناتي و تامين امنيتي، زائران را به عتبات عاليات اعزام مي‌كنند. زائراني كه با اين شركت هاي غيرمجاز اقدام به سفر به عتبات عاليات مي‌‎كنند شب را در حسينيه ها گذرانده و با غذاهاي حرم هاي مطهر از آنان پذيرايي مي‌شود.
قاصري با اشاره به اينكه زائران در اين سفر از بيمه برخوردار نيستند، يادآورشد: به طور معمول زائران عتبات عاليات به صورت قانوني در سامرا توقف نمي‌كنند در حالي كه اين شركت ها دو شب در سامرا اقامت دارند.
وي با بيان اينكه با اين شركت‌هاي غيرمجاز به شدت برخورد مي‌شود، خاطرنشان كرد: طي چند شب گذشته نيز دو اتوبوس در قالب كاروان شركت‌هاي زيارتي غيرمجاز با دستور دادستان در شهرستان مانه و سملقان توقيف و از اعزام آنان جلوگيري شد.
قاصري يادآورشد: هم اكنون حدود 18 دفتر و شركت خدمات زيارتي در استان به صورت قانوني مشغول به فعاليت هستند.




نظرات کاربران