دانشجویان شیراز برای هم کاروانی شان در نجف جشن تولد گرفتند دانشجویان شیراز برای هم کاروانی شان در نجف جشن تولد گرفتند دانشجویان شیراز برای هم کاروانی شان در نجف جشن تولد گرفتند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانشجویان شیراز برای هم کاروانی شان در نجف جشن تولد گرفتند دانشجویان شیراز برای هم کاروانی شان در نجف جشن تولد گرفتند دانشجویان شیراز برای هم کاروانی شان در نجف جشن تولد گرفتند دانشجویان شیراز برای هم کاروانی شان در نجف جشن تولد گرفتند دانشجویان شیراز برای هم کاروانی شان در نجف جشن تولد گرفتند

دانشجویان شیراز برای هم کاروانی شان در نجف جشن تولد گرفتند

دوستان این دانشجو برای او کیک تولد خریده بودند و خلاصه به همت مدیر کاروان سنگ تمام گذاشته بودند . هدیه ها بود که زائرین کاروان هرکس به نوبه خود و به حد وسعش برای او خریده بود تا این تولد را در طعم آقا ستار شیرین تر کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، ستار قهرماني دانشجوي ترم چهارم رشته نرم افزار كامپيوتر در مركز جهاد دانشگاهي شيراز است. او كه بصورت زميني به عشق زيارت كربلا و نجف عازم شده بود، مي گويد در مرحل اول اسمم در قرعه كشي در نيامد، اما به صورت ذخيره خوشبختانه پذيرفته شدم.
از او مي پرسم چطور شد تاريخ تولدتان مقارن با اين سفرگرديد . مي گويد چيزي جز لطف و عنايت مولا علي (ع) نبود كه سالروز تولدم در چنين مكان مقدسي باشم . در زمان ثبت نام ، اصلا به فكر تاريخ تولدم نبودم. اين جشن تولد زيباترين و پرخاطره ترين جشن تولد زندگي ام بود و خواهد بود.
دوستان اين دانشجو براي او كيك تولد خريده بودند و خلاصه به همت مدير كاروان سنگ تمام گذاشته بودند . هديه ها بود كه زائرين كاروان هركس به نوبه خود و به حد وسعش براي او خريده بود تا اين تولد را در طعم آقا ستار شيرين تر كنند.
ستار قهرماني مي گويد ابتداي سفر هيچكدام از اعضاي كاروان را نمي شناختم، اما حالا آنقدر باهم صميمي شده ايم كه گويا چندين سال است همديگر را مي شناسيم .


| شناسه مطلب: 66190




دانشگاه عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران