ورود کاروان های دانشگاهیان از شش استان کشور به نجف ورود کاروان های دانشگاهیان از شش استان کشور به نجف ورود کاروان های دانشگاهیان از شش استان کشور به نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ورود کاروان های دانشگاهیان از شش استان کشور به نجف ورود کاروان های دانشگاهیان از شش استان کشور به نجف ورود کاروان های دانشگاهیان از شش استان کشور به نجف ورود کاروان های دانشگاهیان از شش استان کشور به نجف ورود کاروان های دانشگاهیان از شش استان کشور به نجف

ورود کاروان های دانشگاهیان از شش استان کشور به نجف

روز گذشته کاروان دانشگاهیان استان های خوزستان، آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی ،تهران و گیلان به صورت هوایی و کاروان های زمینی خوزستان و بوشهر پس از ورود به نجف، مورد استقبال احمد رضا خدابخشیان؛ نماینده ستاد قرارگرفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامي ستاد از نجف اشرف،روز گذشته كاروان دانشگاهيان استان هاي خوزستان، آذربايجان شرقي،آذربايجان غربي ،تهران و گيلان به صورت هوايي و كاروان هاي زميني خوزستان و بوشهر پس از ورود به نجف، مورد استقبال احمد رضا خدابخشيان؛ نماينده ستاد قرارگرفتند.
احمدرضا خدابخشيان،ضمن خير مقدم به زائرين خاطرنشان كرد: دعوت از جانب امير المومنين (ع) بالاترين درجه خوشبختي است كه نصيب يك فرد مي شود. اكنون با توجه به اين فرصت از تمام جهات نسبت به كسب فضايل اخلاقي آن امام بزرگ اهتمام داشته باشيد چراكه وقت سفر كوتاه است.
نماينده ستاد در ادامه به ذكرخصايص والاي امام علي(ع) اشاره كرد و سپس به شرح برنامه هاي ستاد براي دانشگاهيان، اساتيد و كاركنان محترم دانشگاه هاي سراسر كشور پرداخت كه از آن جمله مي توان به زيارت اول، بازديد از بيت حضرت امام (ره)، كتابخانه و مرقد علامه اميني و مسجد هندي را نام برد.
دانشجويان پس از استقرار در هتل، جهت عرض ارادت و اولين زيارت به محضر اميرالمومنين علي(ع) به صورت دسته جمعي به سمت حرم حركت كردند.


| شناسه مطلب: 66219




دانشگاه نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران