تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان تا پایان بهمن تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان تا پایان بهمن تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان تا پایان بهمن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان تا پایان بهمن تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان تا پایان بهمن تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان تا پایان بهمن تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان تا پایان بهمن تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان تا پایان بهمن

تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان تا پایان بهمن

این جشنواره در بخش‌های فرهنگی- ادبی شامل دلنوشته، خاطره و شعر، در بخش فضای مجازی شامل طراحی نرم‌افزاهای کاربردی برای اندروید و کامپیوتر و در بخش علمی پژوهشی (کلیه آثار ۴ سال اخیر) شامل کتاب، مقاله و پایان نامه و در بخش هنری شامل عکس، نقاشی، نماهنگ، فیلم کوتاه-کلیپ، خوشنویسی و پوستر است.

حميدرضا امامي‌پور؛ مديركل فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، با بيان اينكه تاكنون ۵۰۰ اثر به سوگواره ملي اربعين دانشگاهيان ارسال شده است، اظهار كرد: با توجه به استقبال دانشجويان ، اساتيد و درخواست‌هايي مبني بر تمديد مهلت دريافت آثار علاقمندان، با موافقت اعضاي شوراي سياست‌گذاري، مهلت ارسال آثار به اين سوگواره تا پايان بهمن‌ماه تمديد شد.
وي گفت: اين جشنواره در بخش‌هاي فرهنگي- ادبي شامل دلنوشته، خاطره و شعر، در بخش فضاي مجازي شامل طراحي نرم‌افزاهاي كاربردي براي اندرويد و كامپيوتر و در بخش علمي پژوهشي (كليه آثار ۴ سال اخير) شامل كتاب، مقاله و پايان نامه و در بخش هنري شامل عكس، نقاشي، نماهنگ، فيلم كوتاه-كليپ، خوشنويسي و پوستر است.
مديركل فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام تصريح كرد: علاقمندان مي‌توانند آثار خود را به آدرس پستي: ايلام. بلوار پژوهش. دانشگاه ايلام. معاونت فرهنگي و اجتماعي. دبيرخانه اولين سوگواره ملي اربعين دانشگاهيان. كد پستي ۶۹۳۹۱۷۷۱۱۱ ارسال كنند.
پيش از اين آخرين مهلت ارسال آثار به سوگواره، ۲۰ بهمن اعلام شده بود.


| شناسه مطلب: 66222




دانشگاه اربعين



نظرات کاربران