ولایتی: عراق در آینده به مراتب روشن‌تر از امروز خواهد بود ولایتی: عراق در آینده به مراتب روشن‌تر از امروز خواهد بود ولایتی: عراق در آینده به مراتب روشن‌تر از امروز خواهد بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ولایتی: عراق در آینده به مراتب روشن‌تر از امروز خواهد بود ولایتی: عراق در آینده به مراتب روشن‌تر از امروز خواهد بود ولایتی: عراق در آینده به مراتب روشن‌تر از امروز خواهد بود ولایتی: عراق در آینده به مراتب روشن‌تر از امروز خواهد بود ولایتی: عراق در آینده به مراتب روشن‌تر از امروز خواهد بود

ولایتی: عراق در آینده به مراتب روشن‌تر از امروز خواهد بود

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چه کسی باور می‌کرد که مردم عراق بتوانند کشورشان را با این قدرت اداره و اجانب را بیرون کنند و بر توطئه بیگانگان برای تأسیس گروهک تروریستی داعش فائق آید. ولایتی به راهپیمایی باشکوه مسلمانان در روز اربعین اشاره و تصریح کرد: راهپیمایی اربعین علی رغم عظمت و کثرت در کمال امنیت برگزار می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، علي‌اكبر ولايتي رئيس مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار با عبدالمهدي وزير سابق نفت عراق اظهار داشت: بي ترديد عراق يكي از قوي ترين كشور عرب است و خواهد بود.
وي افزود: چه كسي باور مي كرد كه مردم عراق بتوانند كشورشان را با اين قدرت اداره و اجانب را بيرون كنند و بر توطئه بيگانگان بر تأسيس گروهك تروريستي داعش فائق آيد.
ولايتي با تاكيد بر اينكه عراق در آينده به مراتب روشن‌تر از امروز خواهد بود، گفت: اعاده اخوت و برادري بين ملت ايران و عراق يكي از دستاوردها و بازگشت به اسلام، دستاوردهاي اسلامي و برادري است.
رييس مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام اضافه كرد: كدام يك از كشورها را مي توانست مثال بزنيد كه بعد از تحميل جنگ توسط ايادي شيطاني مجددا با هم زندگي كنند و امروز هر ساله ميليون ها ايراني و عراقي در كمال امنيت به كشور هم سفر مي كنند.
ولايتي به راهپيمايي باشكوه مسلمانان در روز اربعين اشاره و تصريح كرد: راهپيمايي اربعين علي رغم عظمت و كثرت در كمال امنيت برگزار مي شود.


| شناسه مطلب: 66241




عراق



نظرات کاربران