شوق زیارت حضرت امیر(ع)، خستگی ها را از یاد می‌برد شوق زیارت حضرت امیر(ع)، خستگی ها را از یاد می‌برد شوق زیارت حضرت امیر(ع)، خستگی ها را از یاد می‌برد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شوق زیارت حضرت امیر(ع)، خستگی ها را از یاد می‌برد شوق زیارت حضرت امیر(ع)، خستگی ها را از یاد می‌برد شوق زیارت حضرت امیر(ع)، خستگی ها را از یاد می‌برد شوق زیارت حضرت امیر(ع)، خستگی ها را از یاد می‌برد شوق زیارت حضرت امیر(ع)، خستگی ها را از یاد می‌برد

شوق زیارت حضرت امیر(ع)، خستگی ها را از یاد می‌برد

شوق زیارت حضرت امیر(ع) آنچنان شور و شوقی در دل دوستدارانش دارد که خستگی راه را از یاد می برند .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، كاروانهاي دانشگاهي بعد از ورود به نجف اشرف و استقرار در هتل، آماده زيارت مرقد مطهر آن امام همام مي شوند.احمدرضا خدابخشيان؛ نماينده ستاد در نجف در اولين زيارت، زائرين دانشگاهي را همراهي مي كند و در طول مسير به برخي از فضايل اخلاقي حضرت علي(ع) اشاره مي نمايد.
زائرين دانشگاهي بعد از رسيدن به مقابل حرم، با توسل جستن به حضرت امير(ع) و با قلبي مالامال از شوق زيارت با مداح ستاد همنوا شدند و اشك ريزان به مسير خود ادامه دادند.
خدابخشيان نماينده ستاد در نجف گفت : كتابخانه آيت الله حكيم در كنار حرم بزرگوار حضرت علي(ع) قرار دارد. آيت الله حكيم از اولين افرادي بود كه با امام خميني(ره)همسو شد و جزو نزديكان ايشان به شمار مي رفت.
از ديگر برنامه هاي كاروان هاي دانشگاهيان در نجف اشرف، بازديد از بيت رهبر كبير انقلاب، مرقد و كتابخانه علامه اميني و همچنين مسجد هندي محل دفن آيت الله حكيم را مي توان نام برد.


| شناسه مطلب: 66246




دانشگاه نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران