«با عزیزجان در عزیزیه » منتشر شد «با عزیزجان در عزیزیه » منتشر شد «با عزیزجان در عزیزیه » منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«با عزیزجان در عزیزیه » منتشر شد «با عزیزجان در عزیزیه » منتشر شد «با عزیزجان در عزیزیه » منتشر شد «با عزیزجان در عزیزیه » منتشر شد «با عزیزجان در عزیزیه » منتشر شد

«با عزیزجان در عزیزیه » منتشر شد

«با عزیز جان در عزیزیه» مانند سایر آثار آقائی بستری رئالیستی دارد و آدم‌ها و موقعیت‌های موجود در آن حقیقی هستند، این کتاب داستانی را در مکانی با مختصات معین و مسیر رویدادهای معین روایت می‌کند اما در دل این مسیر رئال، اتفاقاتی رخ می‌دهد که خلقش حاصل کار نویسنده است.

[factimage()] https://roozahang.com/uploads/images/folder1005/c7x1bw.jpg [imagetitle()] [factimageend()] به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، «با عزيزجان در عزيزيه» رماني ايراني از فرخنده آقايي است، اين سفرنامه - رمان حاصل تجربه نويسنده از سفر حج است كه آن را به رشته تحرير درآورده است.
درونمايه اين رمان سفر چند زن سالمند به حج تمتع است، آنها در اين رمان مناسك حج را به جا مي‌آورند و در هتلي اقامت دارند.
«با عزيز جان در عزيزيه» مانند ساير آثار آقائي بستري رئاليستي دارد و آدم‌ها و موقعيت‌هاي موجود در آن حقيقي هستند، اين كتاب داستاني را در مكاني با مختصات معين و مسير رويدادهاي معين روايت مي‌كند اما در دل اين مسير رئال، اتفاقاتي رخ مي‌دهد كه خلقش حاصل كار نويسنده است.
در بخشي از كتاب مي خوانيم: چهار هم‌اتاق هر كدام روي تخت خود نشسته بودند و پرتقال‌ها را به طرف هم پرت مي‌كردند. خانم مدبري با عصايش پرتقال‌ها را به طرف ديگران مي‌فرستاد و آن‌ها با پايشان پس مي‌فرستادند. زن‌ها از اتاق‌هاي ديگر جمع شده بودند كنار در و هر كدام كسي را تشويق مي‌كردند و دست مي‌زدند. بيش‌تر طرفدار خانم مدبري بودند. خانم صراف مي‌گفت: «شما هم بياييد. داريم براي سنگ زدن به شيطان تمرين مي‌كنيم.»
«اي‌واللّه خانم مدبري!»
عزيزجان كوتاه نمي‌آمد. يكي در راهرو مي‌گويد: «پيرزن‌ها با هزار سختي و مرارت اعمالشان را به كمك ديگران به جا مي‌آورند و وقت برگشتن به همه پز مي‌دهند كه چطور زيارت كردند.»
ديگري مي‌گويد: «اعتمادبه‌نفس بالاست.»
«جانشان هم دربيايد دست از لاف زدن برنمي‌دارند.»
با عزيزجان در عزيزيه عنوان كتابي است از فرخنده آقائي كه در 176 صفحه و توسط انتشارات ققنوس در سال 1395 به چاپ رسيده است. موضوع اصلي اين كتاب داستان هاي فارسي است. از فرخنده آقائي، كتاب‌هاي زني با زنبيل(نشانه)، از شيطان آموخت و سوزاند(ققنوس)، سه نفر بوديم(ققنوس)، نيز در بازار كتاب موجود مي‎باشد.


| شناسه مطلب: 66262




تازه هاي نشر



نظرات کاربران