برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن در سراسر کشور برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن در سراسر کشور برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن در سراسر کشور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن در سراسر کشور برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن در سراسر کشور برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن در سراسر کشور برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن در سراسر کشور برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن در سراسر کشور

برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن در سراسر کشور

رئیس جمهور راهپیمایی میلیونی مردم ایران اسلامی در سراسر کشور را نمایش اقتدار ملی کشورمان دانست و اظهار داشت: ملت ایران با حضور گسترده خود به دنیا اعلام می‌کنند که باید با ملت ایران با زبان احترام و تکریم سخن گفته شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، راهپيمايي 22 بهمن امسال نيز همچون 37 سال گذشته با حضور گسترده و باشكوه مردم در همه استان‌هاي كشور برگزارشد.
مردم انقلابي و پرشور در اين راهپيمايي با سردادن شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل بار ديگر با آرمانهاي انقلاب تجديد پيمان كردند.
مسئولان و شخصيت هاي برجسته كشوري و لشكري نيز همراه با اقشار مختلف مردم در اين راهپيمايي حضور يافتند.
حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهور روز جمعه و در مسير راهپيمايي باشكوه مردم تهران در جمع خبرنگاران، با قدرداني از حضور ميليوني مردم در اين مراسم در سراسر كشور، اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود بار ديگر به جهانيان نشان دادند كه انقلاب زنده است و به سمت اهداف بلند خود حركت مي‌كند.
رييس‌ جمهوري حضور ميليوني مردم را نمايش قدرت و اقتدار ملي كشورمان دانست و گفت: مردم به خيابان‌ها آمدند تا به دنيا اعلام كنند كه انقلاب اسلامي و راه امام(ره) و مقام معظم رهبري تنها نيست.
وي با بيان اينكه حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال از پيام خاصي برخوردار است، اظهار داشت: اين حضور پاسخ حرف‌هاي نادرست سردمداران جديد كاخ سفيد است و مردم با حضور خود به جهان به دنيا اعلام مي‌كنند كه بايد به ملت ايران با زبان احترام و تكريم سخن بگويند و زبان قلدري و تهديد را به كار نبرند.
رييس‌ جمهوري خاطر نشان كرد: ملت ايران در طول 38 سال گذشته نشان دادند كه هركس با زبان تهديد با اين ملت سخن بگويد، ملت ايران او را پشيمان خواهد كرد.
وي افزود: مسير ملت ايران كاملاً روشن است و بدن ترديد تهديدكنندگان از راهي كه انتخاب كرده‌اند، ‌پشيمان مي‌شوند.
رييس‌ جمهوري تصريح كرد: انقلاب اسلامي زنده است و سرزنده‌تر از گذشته به مسير تعالي خود ادامه مي‌دهد.


| شناسه مطلب: 66286




راهپيمايي 22بهمن



نظرات کاربران