افتتاح نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افتتاح نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افتتاح نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افتتاح نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افتتاح نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افتتاح نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افتتاح نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افتتاح نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

افتتاح نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با مشارکت فعال بعثه مقام معظم رهبری، در بوستان گفت‌وگوی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، رئيس سازمان تبليغات اسلامي، در آئين افتتاح رسمي چهارمين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال انقلاب اسلامي با بيان اينكه نحوه جنگ در گذشته با امروز بسيار متفاوت است، اظهار كرد: در جنگ ايران و عراق دشمن بلندگو به دست مي‌گرفت و حرفهايي را از طريق آن به نيروهاي جبهه خودي مي‌رساند، به‌عنوان مثال يا بددهاني مي‌كرد و يا نيروهاي بسيجي را تهديد به كشته شدن مي‌كرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمهدي خاموشي افزود: از همين طريق اخبار پراكني‌هاي غلط و نادرست هم صورت مي‌گرفت و در مقابل آن دوستان در جبهه خودي از طريق بلندگوها اذان مي‌گفتند و يا صداي آن را به‌اندازه‌اي بالا مي‌بردند كه حرف دشمن و عمليات رواني آن تأثيرگذار نباشد.
رئيس سازمان تبليغات اسلامي با ابراز اينكه در جهان معاصر مرزي براي رسانه‌هاي فعال وجود ندارد، گفت: قبل از اينكه تكفيري‌ها و داعش وارد جنگ علني شوند اقداماتي نظير فيلمبرداري از چند زاويه سربريدن را انجام داده و از طريق رسانه‌هاي خود منعكس مي‌كردند. آنها به‌دنبال ايجاد رعب و وحشت از طريق رسانه‌هاي خود بودند و داعش كه كمپاني جرسومگي فساد و قرارگاه دست‌نشانده غربي هاست، به‌دنبال تضعيف جبهه اسلام از طريق رسانه‌هاي خود بود.
وي با اشاره به فعالان حوزه فضاي مجازي كه در اين نمايشگاه حضور يافته‌اند، گفت: تكنيك در جاي خودش معنا دارد، اما قواعد بازي را هم بايد بدانيم، به‌عنوان مثال يك بازي برخط سر از فضاي مجازي درآورده و ميدان داري را در دست گرفت و ما هم در مقابل بازي ارائه كرديم كه در مقابله با آن در واقع چه‌ميزان تأثير در فضاي مجازي داشته است؟! مسئولان و فعالان عرصه ارتباطات بايد بدانند سرويس‌دهي امروز تغيير شكل داده است.
گفتني است، اين دوره از نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال انقلاب اسلامي داراي 6 بخش اينترنت، نشر ديجيتال و تلفن همراه، فناوري نوين اطلاعات، بازي و پويانمايي، بين‌الملل و كلينيك سلامت ذهن فضاي مجازي است و بخش فناوريهاي نوين اطلاعات از جمله موضوعاتي جديدي است كه به نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال انقلاب اسلامي اضافه شده است.
دراين نمايشگاه بعثه مقام معظم رهبري با معرفي پايگاه هاي متعدد اينترنتي، آموزش مجازي، محصولات كميته فرهنگي- آموزشي اربعين، نرم افزارها، كتابخانه الكترونيكي حوزه نمايندگي ولي فقيه در حج و زيارت و ... به صورت فعال و گسترده مشاركت دارد.
اين نمايشگاه توسط فعالان عرصه مجازي جبهه انقلاب اسلامي اداره مي‌شود و از ساعت 10 صبح تا 20 پذيراي عموم مردم خواهد بود و مانند سال هاي گذشته اقشار مختلف از جمله دانش‌آموزان، اوليا ،مربيان ، نخبگان دانشگاهي و سياسي، مخاطبان اصلي آن خواهند بود.
نخستين نمايشگاه‌هاي رسانه هاي ديجيتال انقلاب اسلامي در سال 91 و در محل مصلاي تهران برگزار شد و پس از آن دومين و سومين دوره با مساعدت شهرداري تهران به مجموعه‌ نمايشگاهي بوستان گفت‌وگو منتقل شد.
اين دوره از نمايشگاه توسط سازمان فضاي مجازي سراج در حال برگزاري و درصدد عرضه فعاليت‌هاي مجموعه مردمي در حوزه فضاي مجازي انقلاب اسلامي است.
براساس برنامه‌هاريزي هاي صورت گرفته قرار است كانال هاي تلگرامي و صفحات اينستاگرامي معتبر نيز براي نخستين بار در اين نمايشگاه به معرفي فعاليتهاي خود بپردازند و به نوعي نمايشگاه‌ رسانه‌ هاي ديجيتال انقلاب اسلامي در پي آن است فرصتي براي حضور اين رسانه‌هاي غيررسمي و البته تاثيرگذار باشد زيرا اين نمايشگاه خود را تريبوني براي كساني مي‌داند كه تريبون ديگري در اختيار ندارند.




نظرات کاربران