خدمات کتابخانه مسجد الحرام به حجاج خدمات کتابخانه مسجد الحرام به حجاج خدمات کتابخانه مسجد الحرام به حجاج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خدمات کتابخانه مسجد الحرام به حجاج خدمات کتابخانه مسجد الحرام به حجاج خدمات کتابخانه مسجد الحرام به حجاج خدمات کتابخانه مسجد الحرام به حجاج خدمات کتابخانه مسجد الحرام به حجاج

خدمات کتابخانه مسجد الحرام به حجاج

کتابخانه مسجد الحرام تمام امکانات و نیروهای خود را برای خدمات رسانی به زائران و دانشجویان در مرکز آموزشی و دانشکده حرم مکی به کار گرفته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، اين امكانات شامل 18 دستگاه رايانه براي استفاده زائران و اطلاع از مراجع و استفاده از خدماتي مانند اسكن و كپي سخنراني ها و تلاوت ها و خطبه هاست.
اين كتابخانه كه در طبقه دوم مسجد الحرام قرار دارد، به عنوان مرجع اصلي دانشجويان مركز آموزشي و دانشكده حرم مكي با بيش از 2700 عنوان كتاب در 10 بخش مختلف در خدمت دانش پژوهان و زوار است.
در حال حاضر در كتابخانه حرم مكي 31 كارمند به ارائه خدمات به بازديدكنندگان مشغول هستند، و اين كتابخانه با نظارت مستقيم شيخ دكتر عبدالرحمن بن عبدالعزيز السديس، مدير كل اداره امور مسجد الحرام و مسجد نبوي براي تقويت سطح علمي و آموزشي همه زائران از اقصي نقاط جهان اسلام تلاش مي كند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران