توافق عراق و ایران برای اعزام بیماران کربلا به شیراز توافق عراق و ایران برای اعزام بیماران کربلا به شیراز توافق عراق و ایران برای اعزام بیماران کربلا به شیراز بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توافق عراق و ایران برای اعزام بیماران کربلا به شیراز توافق عراق و ایران برای اعزام بیماران کربلا به شیراز توافق عراق و ایران برای اعزام بیماران کربلا به شیراز توافق عراق و ایران برای اعزام بیماران کربلا به شیراز توافق عراق و ایران برای اعزام بیماران کربلا به شیراز

توافق عراق و ایران برای اعزام بیماران کربلا به شیراز

یک مقام محلی استان کربلای معلی از توافق هلال احمر استان کربلا و ایران برای اعزام بیماران استان کربلا به بیمارستان شیراز خبر داد.

دكتر «علاء الغانمي» رئيس كميسيون بهداشت شوراي استانداري كربلا از وجود توافق ابتدايي با هلال احمر ايران جهت اعزام بيماران استان كربلا به بيمارستان‌هاي تخصصي ايران خبر داد.
اين مقام محلي استان كربلا در گفت‌و‌گو با پايگاه خبري نون عراق، گفت: بيماراني كه بيماري پيشرفته چشم دارند به بيمارستان تخصصي شيراز اعزام مي‌شوند كه نظير اين بيمارستان در عراق وجود ندارد.
وي افزود: هيأتي متشكل از كميسيون بهداشت شوراي استانداري كربلا به بيمارستان شيراز رفته‌اند و به زودي نيز چشم پزشكان بزرگ اين بيمارستان به كربلا خواهند آمد تا طبق توافق صورت گرفته به طور رايگان به ويزيت بيماران بپردازند.
از سوي ديگر دكتر «منعم» رئيس هلال احمر كربلا نيز از شوراي استانداري خواست تا در استفاده زائران ايراني از آمبولانس‌هاي وزارت بهداشت عراق تخفيف قائل شوند و آمبولانس‌هايي كه كرايه آن‌ها 100 هزار دينار است براي زائران ايراني 25 هزار دينار در نظر گرفته شود.


| شناسه مطلب: 66393




كربلا عراق بيماران



نظرات کاربران