زیارت دانشجویان به نیابت از شهدای آتش نشان در نجف زیارت دانشجویان به نیابت از شهدای آتش نشان در نجف زیارت دانشجویان به نیابت از شهدای آتش نشان در نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زیارت دانشجویان به نیابت از شهدای آتش نشان در نجف زیارت دانشجویان به نیابت از شهدای آتش نشان در نجف زیارت دانشجویان به نیابت از شهدای آتش نشان در نجف زیارت دانشجویان به نیابت از شهدای آتش نشان در نجف زیارت دانشجویان به نیابت از شهدای آتش نشان در نجف

زیارت دانشجویان به نیابت از شهدای آتش نشان در نجف

دانشجویان کاروانی از استان قم، بیاد بزرگی و فداکاری عزیزانی که برای حفظ جان و مال مردم، خود را به دل آتش زدند و جان خود را از دست دادند؛ نائب الزیاره شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامي لبيك از نجف اشرف،برنامه اولين سلام كاروان هاي دانشجويي در نجف اين بار با دفعات قبل فرق داشت، چرا كه ياد و خاطره شهداي آتش نشان دلاور كشورمان نيز در آن گرامي داشته شد.
دانشجويان كارواني از استان قم، بياد بزرگي و فداكاري عزيزاني كه براي حفظ جان و مال مردم، خود را به دل آتش زدند و جان خود را از دست دادند؛ نائب الزياره شهداي آتش نشان حادثه پلاسكو شدند.
زائرين دانشجو به ياد رشادت آن بزرگواران كه شكوهمندانه دعوت حق را در بلنداي ساختمان ويران شده لبيك گفتند، زيارتي به نيابت انجام دادند تابا اين حركت عظيم به گوش جهانيان برسانند كه ياد و خاطره شهيدان انقلاب اسلامي و شهداي آتش نشان از اذهانمان پاك نمي شود. به راستي كه آتش دل همچنان در غم از دست دادن و دوري اين شهدا گداخته است و مهار نمي شود.
دانشجويان به عنوان فرزنداني از اين مرز و بوم با اين حركت قدرشناسي خود را از اين جان نثاران انجام دادند، باشد تا شهداي آتش نشان با بالهايي كه به اوج رفتند، سايه اي از خنكاي بهشت را برسر اين جوانان دانشجو پهن كنند و روح آنها دعاگويمان باشد.
گفتني است؛ كاروان دانشجويان استان قم كه در ايام فاطميه به نجف اشرف اعزام شده اند، به نيابت از شهداي آتش نشان در مراسم عزاداري شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) كه در حرم علوي برگزار شد، شركت كردند و از طرف آنها به عزاداري و سينه زني پرداختند.باشد تا لبخندي بر گوشه لب هاي سوخته شان بنشيند...
شهيدان كه نمي ميرند ، اينها روح جاويدند/ ولي با هجر مي گيرند ، از ما جانِ جان ها را
فداكاري مطلق را ببين در روح آن مردي/ كه با خون خودش خاموش كرده آشيان ها را


| شناسه مطلب: 66398




دانشگاه نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران